معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی:

قدس روز حیات اسلام است

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی گفت قدس روز حیات اسلام است و ما به زودی در بیت المقدس نمازجمعه را برگزار خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
قدس روز حیات اسلام است

‌آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: قدس هم از لحاظ دینی و مذهبی، و هم از لحاظ مسائل منطقه‌ای و جهانی برای مردم ما بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: قدس برای اعلام حمایت از فلسطین است و می‌تواند به عنوان روز وحدت‌بخش جهت همگرایی تمام مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های بیگانگان به کار بیاید.

رشیدی گفت: امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم که مشت محکمی بر دهان صهیونیست بزنیم و ما بعنوان نماینده‌ دانش آموزان ابتدایی سراسر استان خراسان رضوی در این راهپیمایی پرشور شرکت کردیم که بگوییم کودکان غزه تنها نیستند و انشالله رژیم صهیونیست بزودی نابود خواهند شد.

وی این حضور پرشور را مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا دانست و گفت: مردم ایران همیشه پای کار و در صحنه هستند.

وی گفت: برای حمایت از کودکان فلسطینی پویشی را به راه انداختیم به نام پویش مشت‌های کوچک که دانش آموزان و نوآموزان ما در مهدهای کودک می‌توانند عکس و کلیپ‌های خانوادگی که در روز قدس جهت ابراز همدری با کودکان فلسطین و غزه گرفتند به آموزش ابتدایی استان ارسال کنند تا از جوایز ارزنده‌ و ویژه بهره ببرند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار