پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به‌مناسبت سال نو و بهار طبیعت

مشهد (پانا) - همزمان با فرا رسیدن سال نو مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی در پیامی این عید باستانی را به همه دانش‌آموزان و فرهنگیان و خانواده‌ها‌ی آنان تبریک گفت‌.

کد مطلب: ۱۴۶۴۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به‌مناسبت سال نو و بهار طبیعت
‌سلمان حصاری در این پیام نوشت‌:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ. 
 
پیشتازان جهادی، خبرنگاران پانا، مربیان سخت کوش و همکاران پرتلاش ستادی
 
سلام علیکم؛ 

حمد و سپاس خدای بی نیاز را که سالی دیگر از الطافش بهره‌مند شدیم و طلوعی دوباره را برای تجلی رحمت بی‌کران الهی رقم زد. بهار طبیعت از راه می‌رسد و جهان هستی به آیینه‌ای تمام‌نما از قدرت لایزال الهی تبدیل می‌شود.

آغاز بهار و عید نوروز بزرگترین نشانه و آیه الهی از تداوم چرخه مرگ و حیات در جهان است که ایرانیان از دیرباز آن را ارج نهاده و جشن می‌گیرند. 
 
در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش های بی وقفه شما عزیزانِ عضو خانواده بزرگ سازمان دانش آموزی خراسان رضوی توانستیم با استفاده از ظرفیت های موجود، بسیاری از اهداف پیش بینی شده سازمان  دانش آموزی را تحقق بخشیم، در کنار همه اقدامات ارزشمند شما، تجربه میدان ۱۴صفر ۲، تجربه بسیار شیرینی بود.
 
حال فرصت را مغتنم شمرده، هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان» را به همه ی شما عزیزان تبریک عرض می نمایم. 

در این لحظات تحول‌آفرین، بیاییم سال ۱۴۰۳ را با انرژی مضاعف و همدلی و همفکری و همکاری آغاز کنیم، امید است در سال پیش رو با استعانت از حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری دامت حفاظته و با همت و پشتکار همیشگی شما بزرگواران در راه رشد و شکوفایی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی و در راستای تحقق شعار امسال که به فرمان رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، گام برداریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار