«ریتالین» ‌برگزیده جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی شد

نیشابور (پانا) - فیلم کوتاه دانش‌آموزی ریتالین برگزیده ‌‌نهمین جشنواره‌ فیلم کوتاه دانش‌آموزی شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
«ریتالین» ‌برگزیده جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی شد

‌سجاد سرداری‌نیا کارگردان فیلم کوتاه ریتالین در گفت‌و‌گو با پانا در توضیح موضوع فیلم گفت‌: فیلم کوتاه ریتالین با موضوع مواد مخدر تولید و  به شهدای مبارزه با مواد مخدر  تقدیم شده است. زیرا آن‌ها جان خود را بر کف دست گرفته و برای سلامت جسم و روان ما در تلاشند.

وی ادامه داد‌: من کسب این مقام و ساخت این فیلم را مدیون کمک‌‌های  پدر و مادرم هستم. همچنین از مدرسه‌ شاهد شهید قاجاریان که تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده گرفت و من را در ساخت این فیلم بسیار کمک کرد ممنونم.

سجاد سرداری‌نیا تصریح کرد‌:  در این فیلم  حامد کول آبادی و شهراد شجاعی به عنوان بازیگر، محمد قدسی به عنوان صدابردار و  امیر ابراهیمی به عنوان دستیار کارگردان در کنار یکدیگر بودیم.

مدارس باید استعداد دانش‌آموزان را کشف و آن را ارتقاء دهند

حسین سرداری معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان و تهیه کننده‌ فیلم کوتاه ریتالین گفت: ما در مدارس باید استعداد دانش آموزان را کشف و برای ارتقاء آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان  بر روی‌ فیلم کوتاه ریتالین سرمایه‌گذاری کرد تا دانش‌آموزان بتوانند ایده‌ها و استعداد‌های خود را به تصویر بکشند و آن را به عموم مردم نشان دهند.

فیلم کوتاه ریتالین توسط دانش‌آموزان دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان به کارگردانی دانش‌آموز خبرنگار پانا‌ پایه‌ نهم سجاد سرداری‌نیا و تهیه‌کنندگی حسین سرداری و محمد فروزان فرد و نویسندگی سیدسجاد موسوی و سید حجت حسینی تهیه و تولید شده است‌.

دانش آموز خبرنگار: سجاد سرداری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار