معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد:

برپایی ۴۰ ایستگاه افطاری ساده در توقفگاه‌های منتخب اتوبوس و مترو

مشهد (پانا) - معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد‌ در ماه مبارک رمضان ۴۰ ایستگاه شامل پایانه‌های اصلی اتوبوسرانی و توقفگاه‌های منتخب قطار شهری را برای افطاری ساده در نظر گرفته‌ایم.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۴۰ ایستگاه افطاری ساده در توقفگاه‌های منتخب اتوبوس و مترو

‌مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در نشست خبری با محوریت استقبال از بهار، ماه رمضان و جشنواره ورزشی رمضان با اصحاب رسانه گفت: با مشارکت اعضای شوراهای اجتماعی محلات در ۱۷۰ محله، بازدید از خانواده‌های ایثارگران را در ایام نوروز در جهت همدلی و هویت اجتماعی پیش‌بینی کرده‌ایم.

ابراهیمی افزود: ما در ماه مبارک رمضان، ۴۰ ایستگاه در پایانه‌های اصلی اتوبوسرانی و ایستگاه‌های منتخب قطار شهری را برای افطاری ساده در نظر گرفتیم.

وی افزود: پویش مشهد مهربان در ماه رمضان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ذیل قرارگاه اجتماعی مشهد برگزار می‌شود که از ولادت امام حسن تا ولادت امام رضا ادامه خواهد داشت.

وی خاطر‌نشان کرد: ساماندهی متکدیان معابر شهری به خصوص در اطراف معابر حرم مطهر نیز در در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ۱۵ گشت خودرویی و چند گشت پیاده در حال فعالیت هستند. 

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار