​مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

470 غرفه در نمایشگاه هفدهم قرآن و عترت مشهد حضور دارند

مشهد (پانا) - مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت ‌بیش از ۴۷۰ غرفه در این نمایشگاه تشکیل شده است که در آن، فعالیت‌های متنوع فرهنگی و با محوریت قرآن و عترت ارائه خواهد شد و به خصوص برای بخش کودک و نوجوان نیز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
470 غرفه در نمایشگاه هفدهم قرآن و عترت مشهد حضور دارند

‌محمد حسین‌زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت‌: ‌هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا شد تا ‌در ماه رمضان و  در بستر فعالیت‌های قرآنی فضای شهر حال و هوای قرآنی به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه بیش از 470 غرفه‌ در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند، اظهار داشت: این تعداد نشان‌دهنده تلاشی مردمی است تا رویدادها، محافل و جلسات قرآن در طول مدت برپایی نمایشگاه برگزار و جامعه معرفی شود.

وی ادامه داد‌: شرکت‌کنندگان فعال در غرفه‌ها تمام توان خود را به میدان آورده‌اند تا در این رویداد بزرگ گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بردارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در طول ایام برگزاری این نمایشگاه باید یکدیگر عهد ببندیم تا سال قرآنی را رقم بزنیم، متذکر شد: قرآن برای یک روز، یک هفته و صرفا برای ماه مبارک رمضان نیست، بلکه این کتاب آسمانی برای هدایت و سعادت یک عمر زندگی بشر نازل شده است.

دانش‌آموز خبرنگار‌: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار