مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد:

یکی از اهداف مجمع خیرین سلامت تقویت حس مشارکت‌جویی است

خلیل آباد(پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد گفت: تقویت حس مشارکت‌جویی در مردم در حوزه سلامت از جمله اهدافی است که در مجمع خیرین سلامت دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف مجمع خیرین سلامت تقویت حس مشارکت‌جویی است

همایش تجلیل از مجمع خیرین سلامت با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و ۴٠٠ خیّر نیک‌اندیش حوزه سلامت در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد.

محمد حسین‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد در این همایش با تأکید بر لزوم تجلیل از خیرین در راستای الگوسازی و ترویج فرهنگ کمک به حوزه سلامت اظهار کرد: تقویت حس مشارکت‌جویی در مردم در حوزه سلامت از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

ویبا تاکید بر رویکرد تقویت حس تعامل اجتماعی در امور خیرین سلامت بیان کرد: تقویت تعهد اجتماعی و اعتمادسازی و انسجام‌بخشی اجتماعی نیز به عنوان یک سرمایه در این حوزه مد نظر است.

محمدرضا خوشنویس، فرماندار شهرستان خلیل‌آباد نیز با تقدیر از مجمع خیرین سلامت گفت: برگزاری این برنامه‌ها در تقویت حس مشارکت مردم و افزایش انگیزه‌های خیرخواهانه و نوع‌دوستانه موثر واقع می‌شود و کار خیرین، کاری خدایی است و خدمت به خلق و خدمت به خدا محسوب می‌شود.

علیرضا ناصری، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان خلیل‌آباد نیز ضمن قدردانی از خیرین سلامت شهرستان، گزارش جامعی از برنامه‌های اجرایی واقدامات انجام‌شده طی 2 سال گذشته ارائه داد و عنوان کرد: حضور خیرین نیک‌اندیش در حوزه سلامت موجبات دلگرمی و تقویت انگیزه مسئولین در امر سلامت و درمان است.

حمیدرضا سلیمی، مدیر امور مشارکت‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی نیز در این همایش ضمن قدردانی از خیرین سلامت، خیرین حوزه شهرستان خلیل‌آباد را یکی از بهترین مجمع خیرین استان دانست و از تلا‌ش‌های مدیریت شبکه و هیات‌مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان خلیل‌آباد تقدیر کرد.

وی گفت: خوشبختانه با مشارکت و حمایت‌های خیرین، شاهد خدمات شایانی در زمینه افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات در حوزه سلامت هستیم.

دانش‌آموزخبرنگار: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار