مدیر آموزش و پرورش کلات:

جشن نیکوکاری فرصتی برای تقسیم محبت و شادی با همنوعان و مردم بی‌بضاعت است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: هفته احسان و نیکوکاری، فرصت بسیار خوبی است تا خوبی‌ها و نیکی‌هایمان را در پایان سال با دیگران تقسیم کنیم و این فرهنگ و سنت حسنه را باید پاس بداریم و در خود تقویت کنیم.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری فرصتی برای تقسیم محبت و شادی با همنوعان و مردم بی‌بضاعت است

رمضان پروانه در مراسم جشن نیکوکاری که در آموزشگاه ابتدایی پسرانه پیریان برگزار شد، گفت: برخی انسان‌ها در انجام کار خیر «فَاستَبِقوا الخَیرات» هستند.

مدیر آموزش و پرورش کلات خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه مبارک رمضان قلب و دلمان با نور الهی روشن شود و همه بر سفره الهی میهمان باشیم.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری، فرصتی برای تقسیم محبت و شادی با همنوعان و مردم بی‌بضاعت است، افزود: هفته احسان و نیکوکاری، فرصت بسیار خوبی است تا در پایان سال، خوبی‌ها و نیکی‌هایمان را با دیگران تقسیم کنیم و هر فردی در حد توانش هر کمکی که می‌تواند به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت انجام دهد و این فرهنگ و سنت حسنه را باید پاس بداریم و آن را در خود تقویت کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، انسانها را سه دسته خواند و گفت: دسته اول، انسان‌هایی هستند که به دیگران کاری ندارند و به دنبال کار خود هستند و در پی کار‌ خیر نیستند. دسته دوم، انسان‌هایی هستند که نه تنها خود کار‌ نیک‌ نمی‌کنند بلکه اگر کسی هم به دنبال کار خیر باشد او را نیز منصرف می‌کنند و دسته سوم، انسان‌هایی هستند که هم خودشان کار خیر می‌کنند و هم دیگران را تشویق به انجام کار خیر می‌کنند.

وی افزود: از منظر قرآن این افراد «فَاستَبِقوا الخَیرات» هستند یعنی هر جایی کار خیر می‌بینند از دیگران پیشی می‌گیرند.

پروانه در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته و کمک‌های جمع‌آوری‌شده توسط خیرین از ابتدای سال تاکنون گفت: از همه دست‌اندرکاران به‌ویژه مدیریت و پرسنل‌ کمیته امداد امام خمینی(ره) که همواره در کنار ما بوده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری و تقدیر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار