نماینده شورای نگهبان در آموزش و پرورش منطقه ۱۳:

حضور مردم نشانه ی اعتماد مردم به جمهوری اسلامی ایران است

تهران (پانا) - نماینده شورای نگهبان در آموزش و پرورش منطقه 13ضمن اشاره به سهیم بودن مردم در آینده کشور، حضور مردم در انتخابات را نشانه ی اعتماد آنان به جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم نشانه ی اعتماد مردم به جمهوری اسلامی ایران است

حسین سرزنی در گفت و گو با پانا درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در هر کشوری باید مردم در آینده کشور خود سهیم بوده تا بتوانند برای آینده کشور خود تصمیم بگیرند و فردا روزی اگر در کشور خود اتفاقی افتاد بدانند که خودشان بوده‌اند که تاثیری بر این اتفاق گذاشته‌اند.

وی در مورد تاثیرات انتخابات در آینده کشور بیان کرد: هر کشوری با انتخابات، آینده خود را خود می سازد و کشوری که دمکراسی بر آن حاکم باشد، هر یک‌دانه رأی که داده می‌شود می‌تواند روی آینده آن کشور  تاثیرگذار باشد.

وی افزود: نه تنها شرکت در انتخابات باعث مأیوس شدن و شکست دشمن می شود بلکه نقشه های تجزیه ایران توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه می‌شود. حضور در این انتخابات، همدلی و وحدت ملّی را نشان می‌دهد و نتیجه آن حفظ این یکپارچگی و وحدت ملّی است.

سرزنی در ادامه در خصوص حضور حداکثری مردم اضافه کرد: نشانه حضور حداکثری مردم این است که ما به دشمنان خود اعتماد نداریم بلکه به کشور و نظام جمهوری اسلامی اعتماد و اعتقاد داریم و نمی‌خواهیم بیگانگان در آینده کشور ما دخالت کنند و این را می خواهیم که در آینده کشور خود سهیم باشیم.

وی در خصوص رأی اولی ها گفت: توصیه من در مورد رأی اولی این است که قطعاََ در این انتخابات شرکت کنند زیرا اگر در این انتخابات شرکت نکنند خود را سهیم نمی‌دانند و ممکن است در آینده حسرت چنین روز هایی را بخورند.

سرزنی در پایان تاکید کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند که این مردم قطعاََ این نظام را دوست دارند و می خواهند در آینده کشور خود سهیم باشند و نمی خواهند پای بیگانگان را به این کشور باز کنند. شاید مشکلاتی در داخل کشور وجود داشته باشد ولی مردم قطعاََ پشت این نظام و انقلاب هستند و خواهند بود.

خبرنگار دانش آموز: امیر مهراد مهبد مقدم

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار