اسماعیل هنیه: به شهادت فرزندانم افتخار می‌کنم

تهران (پانا) - رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به شهادت 3 فرزند و 3 تن از نوه‌هایش در حمله پهپادی ارتش اسرائیل گفت که این حملات خللی در اراده او و ملت فلسطین وارد نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیل هنیه: به شهادت فرزندانم افتخار می‌کنم

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که تاکنون 60 نفر از اعضای خانواده‌اش در راه فلسطین به شهادت رسیده‌اند و فرزندان او فرقی با دیگر فرزندان فلسطینی ندارد.

هنیه به شبکه الجزیره گفت: «خداوند متعال را برای این شرافت و افتخار شاکرم که با شهادت فرزندانم و نوه‌هایم ما را نعمت داد و کرامت بخشید؛ با این خون‌ها و دردها آینده و آزادی ملت فلسطین و آرمان فلسطین و امت اسلامی را می‌سازیم».

منابع فلسطینی غروب امروز گزارش دادند که حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که خودروی حامل آن‌ها در اردوگاه الشاطی واقع در غرب شهر غزه هدف حمله پهپاد قرار گرفته است.

«آمال» دختر حازم اسماعیل هنیه و «خالد» و «رزان» پسر و دختر امیر اسماعیل هنیه کودکانی هستند که در این ترور به شهادت رسیده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه گفت:‌ «فرزندانم شهیدم، عزت زمانه، عزت مکانِ [شهادت] و عزت نهایی را به دست آوردند؛ پسرانم در کنار مردم در نوار غزه ماندند و آن‌جا را ترک نکردند، همه مردم ما و همه خانواده‌های مردم غزه با خون پسرانشان بهای سنگینی پرداختند و من یکی از آنها هستم نزدیک به 60 نفر از اعضای خانواده من مثل دیگر مردم فلسطین به شهادت رسیده‌اند و هیچ تفاوتی میان آن‌ها نیست».

هنیه تأکید کرد: «اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندانم عزم مردم ما را در هم می شکند و ما به اشغالگران می‌گوییم که این خون، ما را در اصول و پایبندی به سرزمینمان استوارتر می‌کند، رژیم اشغالگر به اهداف نخواهد رسید و آنچه را که دشمن با کشتار و نابودی و تخریب نتوانسته است به دست آورد، در مذاکره به دست نخواهد آورد».

اسماعیل هنیه در پایان گفت: «دشمن اگر فکر می‌کند که با کشتن فرزندانم مواضع خود را عوض می‌کنیم، دچار توهم شده است، خون فرزندانم از خون شهدای ما در غزه با ارزش تر نیست، همه آنها فرزندان من هستند؛ خون فرزندانم فداکاری در راه آزادی بیت المقدس و الاقصی است».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار