4 عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی

تهران (پانا) - سرتیپ یحیی سریع اعلام کرد که نیروی دریایی یمن صبح امروز ۴ عملیات نظامی علیه کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن انجام داده است.

کد مطلب: ۱۴۶۷۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
4 عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی

 سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امشب (چهارشنبه) از چهار عملیات موشکی و پهپادی در خلیج عدن علیه کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

وی در بیانیه‌ای اطلاع داد: «در حمله اول یک کشتی اسرائیلی به نام ««ام.اس.سی داروین» هدف قرار گرفت، کشتی دوم نیز به نام «ام.اس.سی گینا» برای بار دوم در خلیج عدن هدف قرار گرفت».

به گفته یحیی سریع در حمله سوم کشتی آمریکایی «MAERSK YORKTOWN» در خلیج عدن مورد هدف قرار گرفت. در حمله چهارم نیز یک ناو جنگی آمریکایی با چندین فروند پهپاد هدف قرار گرفت.

 یحیی سریع همچنین گفت که در این حملات از موشک‌های مناسب دریاپایه و پهپادها استفاده شده است.

 در ادامه این بیانیه آمده است: «نیروهای مسلح یمن به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهند و عملیات‌ها در دریای سرخ و عرب و اقیانوس هند تا زمان ادامه توقف جنگ و محاصره در غزه ادامه خواهد داشت».

 پس از این اطلاعیه شبکه المیادین خبر داد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی و انگلیسی سه مرتبه فرودگاه الحدیده در غرب یمن را بمباران کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار