انصارالله یمن: به عملیات خود ادامه خواهیم داد

تهران (پانا) - رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) در آستانه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه «آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است»، تاکید کرد: ما به عملیات خود ادامه می‌دهیم.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
انصارالله یمن: به عملیات خود ادامه خواهیم داد

به گزارش رسانه‌های عربی، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن طی سخنانی در حضور علما و سران دولت قانونی یمن، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به ملت، رزمندگان این کشور و نیز امت اسلامی به ویژه ملت مظلوم، مجاهد و صبور فلسطین تبریک گفت.

رهبر انصار الله یمن تأکید کرد: تعلیمات الهی مانند روزه ماه مبارک رمضان برای آن است به رشد و تعالی انسان از نظر ارزش‌ها و اخلاق کمک کند.

رهبر جنبش انصار الله خاطرنشان کرد: ما از روزه، درس اراده می‌گیریم که این امر، در سراسر زندگی انسان و عمل به مسئولیت‌هایش بسیار مهم است.

الحوثی تصریح کرد: بسیاری از مسلمانان، درخواست‌های کمک مردم غزه را نادیده گرفتند و کسانی که در طول یک هفته حاضر به مشارکت در تظاهرات به مدت ۲ ساعت نباشند، سطح ایمان و جهاد آنها به درجه پایینی تنزل پیدا کرده است.

رهبر جنبش انصار الله تأکید کرد: موضوع، فقط راهپیمایی نیست بلکه راهپیمایی‌ها به حملات موشکی و پهپادی گره خورده است. وقتی موشک و پهپاد مقاومت به طرف کشتی‌های آمریکایی شلیک می‌شود، آنها می‌دانند که یک طوفان بشری فعال و تأثیرگذار در حمایت از این موشک‌ها و پهپادها در صحنه حضور دارد.

عبدالملک الحوثی افزود: حضور در راهپیمایی‌ها، مهم، ضروری و تأثیرگذار است و دشمن گمان می‌کند که در پشتیبانی از این عملیات، چنین فعالیت‌هایی وجود دارد.

رهبر جنبش انصار الله یمن خاطرنشان کرد: مایه افتخار و نعمت بزرگی است که ملت یمن، مجاهد است و آلام امت اسلامی و مظلومیت شدید ملت فلسطین را درک می‌کند.

وی ادامه داد: این چه بی رحمی و غفلتی است که انسان را وادار به نادیده گرفتن فاجعه هولناک، نسل کشی، کمک خواهی و گریه های زنان و کودکان می‌کند؟ اگر وضعیت این گونه شود و جهان اسلام و ملت‌ها سکوت کنند و هیچ صدایی از آنها بلند نشود، وضعیت خطرناکی به وجود خواهد آمد.

رهبر جنبش انصار الله با تأکید بر اینکه امت اسلامی به دلیل کوتاهی شدید درباره آنچه در نوار غزه روی می‌دهد، مورد بازخواست قرار خواهد گرفت، تأکید کرد: آنچه در غزه روی می‌دهد، بخشی از نقشه گسترده برای هدف قرار دادن همه امت اسلامی است و این امت مورد حمله دشمنان قرار گرفته است.

الحوثی تاکید کرد: ما به عملیات خود ادامه خواهیم داد و بسیاری از فعالیت‌های اساسی و ضروری ما باید ادامه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار