بیانیه حماس درباره وضعیت وخیم بیمارستان کمال عدوان

تهران (پانا) - مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت تعداد زیادی بیمار در بیمارستان کمال عدوان بر اثر نبود غذا و دارو اعلام کرد خروج بیمارستان کمال عدوان از خدمت‌رسانی، اوضاع بهداشتی و انسانی را وخیم‌تر کرده است.

کد مطلب: ۱۴۶۱۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه حماس درباره وضعیت وخیم بیمارستان کمال عدوان

جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد خارج شدن بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه از خدمت به سبب اتمام سوخت، موجب وخیم‌تر شدن اوضاع بهداشتی و انسانی فلسطینیان در این منطقه شده که در پی آن بیماران زیادی به سبب نبود دارو و مراقبت پزشکی به شهادت رسیدند و ۴ کودک نیز به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست دادند.

در بیانیه حماس آمده است: این بیانگر ناتوانی طرف‌های بین‌المللی در محافظت از انسان‌ها در برابر جنایات اشغالگران است که شمال نوار غزه را تحت محاصره همه جانبه قرار داده‌اند.

جنبش مذکور افزود: جامعه بین‌الملل و سازمان ملل باید به مسئولیت‌ها و وظایف قانونی خود عمل کرده و تدابیر لازم را برای توقف نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین در نوار غزه به ویژه استان‌های غزه و شمال توسط رژیم نازی و اشغالگر صهیونیستی اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد حماس خواستار تحرک فوری تمامی طرف‌های ذی‌ربط از جمله آژانس‌های وابسته به سازمان ملل به منظور رساندن مواد غذایی فوری برای ساکنان شمال نوار غزه شد که در معرض گرسنگی و قحطی هدفمند از سوی دشمن صهیونیستی قرار دارند که نه به انسانیت و نه به ارزش‌های اخلاقی در جنگ همه جانبه علیه ملت فلسطین پایبند نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار