سپاه قهرمان با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است

گناوه(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهراز مجموعه سپاه تشکر فراوان کرد و گفت سپاه قهرمان با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سپاه قهرمان با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان بوشهر علی موحدی ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه گناوه اظهار کرد : ما امسال از ١٨ شهرستان و منطقه بیشترین حضور را در گناوه داشته ایم که برای خودمان مایه افتخار است.و این خرسندی امروز از باب حضور پیشکسوتان عزیز مضاعف شد.

 موحدی در جمع معلمان نمونه گناوه ای با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری گفت: نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب نسبت به آموزش و پرورش خط بطلانی بر آن نگرش منفی و مصرفی دانستن نظام تعلیم و تربیت کشید.

وی همچنین تصریح کرد: روز ١٢ اردیبهشت در ٢ هزار مدرسه زنگ سپاس معلم به صدا در آمد.انتظار داریم در سالهای آینده زنگ سپاس معلم در همه نهادها؛ دستگاه‌ها و ادارات به صدا در بیاید.

موحدی افزود: یکی از راه های تکریم معلم توسط سایر نهاد ها و دستگاه ها حضور در مدارس همجوار ادارات است.وقتی همه شأن و جایگاه معلم را این گونه به جا آوردند، معلم در قدر و صدر قرار می گیرد و خوشا به حال جامعه ای که معلم آن در قدر باشد. آن روز، روز شکوفایی جامعه است.

وی ضمن تشکر از استاندار بوشهر گفت: چند روز منتهی به سال گذشته نماینده عالی دولت در استان اعلام کرد که سال آینده به نام آموزش و پرورش نام گذاری می شود و با این اقدام، گفتمان و شعار شکل گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: گام دوم را نیز مجدد استاندار خود برداشت و جمعا مبلغ ٢۵٠٠ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزش و پرورش تخصیص داده شد که حداقل ١۵٠ مدرسه ساخته خواهد شد.

موحدی بیان کرد: دیروز همایش استانی داشتیم و افتخار دست بوسی معلمان فراهم شد؛ در این همایش تاکید بر این موضوع بود که روزی برسد که معلم آنقدر عزیز باشد که اگر او ایستاده باشد هیچ کس اجازه نشستن نداشته باشد.

وی از مجموعه سپاه نیز تشکر فراوان کرد و گفت: سپاه قهرمان با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است.

 موحدی همچنین با بیان انتظارات آموزش و پرورش از مجموعه پتروفرهنگ بیان داشت: از مجموعه پتروفرهنگ انتظار داریم همچون نفت و گاز حتی به مراتب بیشتر در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین در پایان همایش گفت: حرمت به پیشکسوتان وظیفه همه ماست و باید آنان را ارج نهیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار