مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد:

۱۵۳۰ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت فطریه بوشهری‌ها

بوشهر (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: هزار و ۵۳۰ پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره مردم است.

کد مطلب: ۱۴۶۷۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۳۰ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت فطریه بوشهری‌ها

عباس روشن با بیان اینکه شعار پویش زکات فطره امسال «پرداخت هر خانواده حداقل یک فطریه در رفع مشکل نیازمندان» است، اظهار کرد: برای جمع‌آوری فطریه و کفارات، هزار و ۵۳۰ پایگاه ثابت و سیار در استان با همکاری دفاتر کمیته امداد، مساجد، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری، شورای زکات روستاها، دهیاران و سایر موسسه‌های مردم نهاد در نظر گرفته شده است.

روشن گفت: از این تعداد پایگاه جمع‌آوری فطریه در استان ۵۰۹ پایگاه در شهر‌ها و هزار و ۲۱ پایگاه در روستا‌ها در نظر گرفته شده و علاوه بر‌ آن ۴ شماره کارت مجازی به تفکیک فطریه عام، فطریه سادات و کفارات عمد و غیرعمد برای هرشهرستان یا بخش به صورت مجزا در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: همچنین درگاه پرداخت #۵*۸۸۷۷* ویژه مناطق ۱۹ گانه کمیته امداد در استان تعریف شده که از طریق شماره‌گیری در تلفن همراه قابل پرداخت است.

روشن گفت: پیش‌بینی لازم در دستگاه‌های کارتخوان و فعال‌سازی درگاه‌های فطریه و کفارات در نرم‌افزار «ثنا» کمیته امداد، نرم‌افزار بام بانک ملی و نرم‌افزار سکه انجام شده و علاوه بر آن امسال با استفاده از کارتخوان نانوایی‌ها و نرم‌افزاری که در آن طراحی شده، گزینه پرداخت فطریه و کفارات در آن‌ها فعال شده است.

روشن یادآور شد: پارسال از مجموع ۴۰ میلیارد تومان زکات فطره پرداخت‌شده در استان، تنها ۸۰۰ میلیون تومان به حساب کمیته امداد واریز شد که معادل ۲ درصد کل فطریه پرداختی مردم است اما انتظار می‌رود امسال مردم مشارکت ۲۵ درصدی در پرداخت فطریه به حساب کمیته امداد داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار