تجلیل و تکریم از 5 فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر (پانا) - در آخرین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سال جاری از 5 فرهنگی بازنشسته شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل و تکریم از 5 فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش استان بوشهر

در آخرین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در سال جاری از 5 فرهنگی بازنشسته شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن جلسات اداره کل تجلیل شد.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌دریغ فرهنگیان بازنشسته در نظام تعلیم و تربیت گفت: این جایگاه علمی، آموزشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه شما افسران سپاه پیشرفت کشور بوده که شبانه‌روز در این ردای مسئولیتی به مردم، دانش‌آموزان و فرهنگیان خدمت کرده‌اید.

موحدی افزود: بازنشسته شدن فرهنگیان گرانقدر نباید به معنای کنار گذاشتن یا دور شدن آن‌ها از نظام تعلیم و تربیت باشد و ما همچنان از تجارب ارزنده شما و مشورت‌های گرانبهای شما برای پیشبرد هرچه بهتر فعالیت‌های نظام تعلیم و تربیت در جهت خدمت به جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان استفاده خواهیم کرد.

در پایان این جلسه از 5 نفر از فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار