معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر:

فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی اجرا می‌شود

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در استان همزمان با مدارس ابتدایی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی اجرا می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامحسین مهران‌پور اظهار کرد: فعالیت‌های یادگیری ایام نوروز با عنوان میزبانی بهار (بهار قرآن و بهار طبیعت) در قالب فعالیت‌های سه‌گانه الف- فرصت‌های متنوع یادگیری، ب- دوستی با طبیعت و محیط زیست ج- نوروز و داستان (داستان‌خوانی، داستان‌گویی، داستان‌نویسی) ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بر اساس علاقه و به انتخاب خود یکی از فعالیت‌های مذکور را انجام می‌دهند، افزود: مدیران مدارس، آثار دانش‌آموزان را در کانال یا گروه مدرسه بارگذاری می‌کنند. فعالیت‌های دانش‌آموزان پس از دریافت و بررسی توسط رابط استان در کانال کشوری @manyekdaneshamozam مطابق روال رویداد از پنجم تا پایان فروردین 1403 به اشتراک گذاشته می‌شود.

مهران‌پور ادامه داد: همچنین به منظور دسترسی تمام دانش‌آموزان به محتواهای آموزشی جذاب و لذت‌بخش و بهره‌مندی آنان از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت با هدف پرورش روحی و جسمانی آنان، کانال کشوری میزبانی بهار به نشانی: @mizbanybahar در شبکه شاد راه‌اندازی شده و رابطان استانی پس از دریافت و بررسی نمونه آثار بر اساس سهمیه اعلامی، محتواهای منتخب را در کانال کشوری نیز  بارگذاری می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها در صورت انتخاب فعالیت نوروز و داستان در انتخاب کتاب مناسب با سن دانش‌آموزان و دارای مجوزهای قانونی، آزادی عمل داشته و به هیچ عنوان نباید مجبور به خرید کتاب خاصی شوند، گفت: آموزگاران و مدیران مدارس می‌توانند در انتخاب کتاب مناسب فقط راهنمایی‌های لازم را داشته باشند. برابر بخشنامه وزارت آموزش و پرورش و راهبرد سند تحول بنیادین، ارائه هر گونه تکلیف نوروزی به دانش‌آموزان در قالب عیدانه، تکلیف، لوح فشرده، جزوه، درسنامه و سایر موارد ممنوع است.

مهران‌پور عنوان کرد: بر اساس سهمیه اعلامی از دبیرخانه کشوری طرح به میزبانی استان اردبیل، 7 اثر (یک اثر از هر پایه تحصیلی و یک اثر دلخواه) به دبیرخانه ارسال و در کانال کشوری میزبانی بهار بارگذاری می‌شود و 7 اثر منتخب ارسالی از طرف استان نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار