مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس:

آموزش و پرورش فردیس برای سال تحصیلی جدید به ساختمان نیاز دارد

کرج (پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس در نشست شورای آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس اعلام کرد برای تردد ، دسترسی آسان و به منظور رفاه حال مردم و دانش آموزان اداره آموزش و پرورش این شهرستان برای اوایل تیرماه جاری به ساختمان جدید نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش فردیس برای سال تحصیلی جدید به ساختمان نیاز دارد

ابوالحسن معظمی گودرزی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس عنوان کرد: استقلال اداره آموزش و پرورش فردیس رقم خورده موضوع چارت تشکیلاتی اداره آموزش و پرورش فردیس در شورای آموزش و پرورش استان مصوب شد که ۵۰ درصد نیروها از درون استان و ۵۰ درصد نیروها از وزارتخانه به مجموعه شهرستان ۱۰۰ پست اداری تعلق می گیرد.

وی با اشاره به تاسیس ساختمان اداره آموزش و پرورش  شهرستان فردیس حداقل به ۴۰ اتاق اداری نیاز دارد، اظهار کرد: برای استقرار اداره آموزش و پرورش فردیس ساختمان دبیرستان دخترانه شهید سمیعی در شهرک ناز پیشنهاد داده شد و دانش آموزان این دبیرستان به نوبت دوم دبیرستان پنج تن آل عبا فردیس منتقل شود.

معظمی گودرزی در ادامه تصریح کرد: ساختمان دبیرستان شهید سمیعی فاقد شرایط ایجاد اداره آموزش و پرورش فردیس است به همین منظور در مجاور دبیرستان شهید سمیعی زمینی وجود دارد که می توان ساخت و ساز جایگزین کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس بیان کرد: بخاطر رفاه و تردد راحتر دانش آموزان حمل و نقل عمومی برای جابجایی هم در نظر گرفته می شود.

معظمی گودرزی اضافه کرد: طی تماس تلفنی امام جمعه فردیس با مدیر کل آموزش و پرورش استان قرار شد برای ساخت اداره آموزش و پرورش فردیس بودجه اختصاص داده شود.بنابراین هفته آینده جلسه ای با حضور امام جمعه،فرماندار فردیس و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برگزار و به صورت رسمی زمین برای احداث ساختمان اداره آموزش و پرورش معرفی می شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: ایجاد مدارس بزرگسالان و سمپاد در فردیس در دستور کار اداره آموزش و پرورش فردیس قرار دارد. بنابراین دبیرستان پسرانه محمد امین در بلوار تندرستی به مدرسه سمپاد دوره دوم متوسطه تبدیل شد و ثبت نام دانش آموزان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مدرسه ابتدایی شاهد در فردیس وجود دارد، گفت: مدرسه راهنمایی دختر و پسر و دبیرستان پسرانه شاهد در فردیس فاقد این شرایط است در صدد هستیم که این اتفاق رخ دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فردیس با بیان اینکه تراکم دانش آموزی در این شهرستان به نرمال برسد، گفت: این شهرستان به ۹۱ ساختمان مدرسه نیاز دارد این مهم چندین بار از سوی اداره آموزش و پرورش فردیس به مسولان استانی و شهرستانی اعلام شده است.

معظمی گودرزی گفت: در این شهرستان ۹۴ ساختمان مدرسه با حدود ۳۰۰ کد مدرسه دولتی و غیردولتی در دو نوبت وجود دارد.و از شهرداری فردیس تقاضا داریم موقع مجوز دادن به انبوسازان فضای آموزشی هم در آن پیش بینی کنند بعضی از انبوه سازان قانون را دور می زنند و به فضای آموزشی کمتر توجه می کنند.

وی در پایان یادآور شد: به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم از ۲۵۰ معلم نمونه شهرستان فردیس تجلیل خواهد شد.

دانش آموزخبرنگار: شایان ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار