فروش ۱۰ هزار میلیارد تومان کالا در اموال تملیکی

تهران (پانا)- معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در ۱۱ ماه سال جاری ۱۰ هزار میلیارد تومان کالا و اموال به فروش رفت و ۲۸همت کالا نیز تعیین تکلیف شد که مجموعه آن به ۳۸ همت می‌رسد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
فروش ۱۰ هزار میلیارد تومان کالا در اموال تملیکی

 «علیرضا نورنژاد»  گفت: یکی از توفیقاتی که اموال تملیکی در این دولت به دست آورده، تعامل خوب با رسانه است که می‌تواند دستاودرهای بخش‌های مختلف را منعکس کند. در ۲ سالی که سازمان اموال تملیکی با هیات مدیره جدید شروع به کار کرد، اقدامات بنیادی و اساسی را رقم زد.

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد سازمان اموال تملیکی را سازمان رکوردشکن اعلام و ریاست جمهوری نیز از عملکرد این مجموعه به عنوان یک انقلاب یاد کرد، افزود: برای نخستین بار در سال ۱۴۰۲، سازمان اموال تملیکی رتبه نخست اقدامات برجسته در جشنواره شهید رجایی را به دست آورد که کاملا بی‌سابقه بود.

نورنژاد تصریح کرد: برای نخستین بار در ۱۰ ردیف شرکت‌های سودده قرار گرفت که پیش از این یا مجموعه زیان‌ده بوده یا سود و هزینه‌ها در یک مرز قرار داشته است. تهیه پیش‌نویس‌های قوانین نیز از دیگر اقدامات این بخش بود که اکنون لایحه آن در کمیسیون اصلی صحن مطرح است. البته این لایحه چندین بار رفت و برگشت داشته است. همچنین پیش‌نویس سایر آیین‌نامه‌های مرتبط با تعیین تکلیف کالا بوده نیز تعیین تکلیف شده تا کالاها دیگر در انبارها نمانند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار