بیانیه دانش‌آموز‌ان عضو سازمان دانش‌آموزی اصفهان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

اصفهان (پانا) - دانش‌آموز‌ان عضو سازمان دانش‌آموزی متشکل از پیشتازان، خبرنگاران پانا و اعضای مجلس دانش‌آموزی در پی شهادت رئیس‌جمهوری، آیت‌الله رئیسی و هیات همراه، بیانیه‌ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش‌آموز‌ان عضو سازمان دانش‌آموزی اصفهان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

متن بیانیه به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا

خبر غمگینانه شهادت خادم جمهور، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) شهید خدمت و مجاهد راستین فی سبیل الله و خادم الرضا(ع) موجب تاثر و تاسف بسیار شد. ایشان شخصیتی عالم، عامل، مخلص، خدوم و پرتلاشی بود که خود را وقف محرومان و امت اسلامی نموده بود. شهید رئیسی، علم و عمل را در صحنه عمل درآمیخته و هماهنگ با منویات منیع ولایت، مجاهدت مخلصانه می‌کرد و تابلوی زیبایی از خدمت را در ایران اسلامی به تصویر کشید و ثمره شیرین خدمت عاشقانه و صادقانه را در شب میلاد امام رئوف با مزین شدن به حِلّه شهادت دریافت کرد.

آن عزیز وارسته و به صفات حمیده آراسته و به خدا پیوسته در این دوران ریاست جمهوری، مشی خدمتگزاری شهید رجایی را بار دیگر در اذهان ملت احیا کرد. مشی صریح و جهادی و انقلابی که برای خدمت، حد یقفی متصور نیست.

ساده‌زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی در شخص آقای رئیس‌جمهور برای ما چشمگیر بود و روحیه جهادی در دولت نشان داده می‌شد.

«شهید جمهور» آیت‌الله رئیسی(ره)، سالک متواضع، خادم برجسته ملت و مجاهد پرتلاش و انقلابی در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌ موسی‌الرضا(ع) میهمان امام رئوف شد. بزرگ‌مردی که مظلومیت و شهادت را از استادش شهید بهشتی به ارث برد و پرونده خدمت خود که در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران، منطقه و جهان نقش پر رنگی داشت را با مدال سیدالشهدای خدمت به پایان رساند.

ما دانش آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان این حادثه ناگوار را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و زعیم حکیم امت، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیت مکرم و بستگان آن فقید رستگار و همه ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علوّ درجات این شهیدان والامقام را از خداوند متعال مسئلت داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار