معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان:

طرح ابتکاری «نشان ارادت» با همکاری ستاد عتبات عالیات در مدارس اصفهان اجرا شد

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت طرح «نشان ارادت» از جمله طرح‌های ابتکاری اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان است که با همکاری ستاد عتبات عالیات از اسفند 1402 تا اردیبهشت‌ سال جاری در مدارس استان اجرا شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح ابتکاری «نشان ارادت» با همکاری ستاد عتبات عالیات در مدارس اصفهان اجرا شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، نماینده ستاد عتبات عالیات و دیگر مسئولین استانی با حضور در مدرسه مهاد ناحیه ۴ اصفهان با اهدای تربت و نگین حرم امام حسین(ع) از اقدام زیبای امیرحسین شاپورآبادی (دانش‌آموز کلاس سوم این مدرسه) تقدیر کردند.

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در رابطه با طرح «نشان ارادت» اظهار کرد: طرح نشان ارادت از جمله طرح‌های ابتکاری اداره قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان است که با همکاری ستاد عتبات عالیات از اسفند 1402 تا اردیبهشت‌ سال جاری در مدارس استان اجرا شد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در این طرح با دلنوشته‌ای به حضرت سیدالشهدا(ع) و قرار دادن مبالغی به‌صورت فیش واریزی به ستاد عتبات عالیات جهت بازسازی صحن حضرت زینب(س) در کربلا و صحن امام باقر(ع) در کاظمین مشارکت می‌کنند و در پایان طرح، بهترین دلنوشته‌های دانش‌آموزی انتخاب و با اهدای کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس از این دانش‌آموزان تقدیر خواهد شد.

امیرحسن شاپورآبادی، دانش‌آموز کلاس سوم دبستان مهاد اصفهان 2 میلیون و 300 هزار تومان عیدی‌های دریافتی خود را به‌صورت اسکناس نو جهت امر مقدس بازسازی عتبات عالیات به نماینده ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان تحویل داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار