ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان با همکاری موسسات خیریه و نیکوکاری و به همت خیران خارج از کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

وحید سلیمی روز چهارشنبه گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی موادغذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب‌دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار داشت: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و با نقش‌آفرینی یک موسسه خیریه در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از تهران بارگیری و با ۲ دستگاه تریلی به مقصد استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل چهار بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تُن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، چهار بطری روغن مایع، ۲ بسته چای،۲ کیلوگرم قند،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار