رییس جمعیت هلال‌احمر:

تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد

تهران (پانا) - رییس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در مقابله با حوادث، گفت تقویت لجستیک و افزایش تیم‌های واکنش سریع با محوریت بکارگیری نیروهای متخصص آغاز شده است و این تیم‌ها در تهران تقویت می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد

 پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در نشست ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه‌های این جمعیت در سال جدید افزود: آموزش همگانی یکی از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است که تا امروز دستاوردهای خوبی در این زمینه حاصل شده و از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه آموزش به سه میلیون نفر از شهروندان اشاره کرد.

وی ادامه داد: برای تهران نیز در حوزه آموزش همگانی و مقابله با حوادث تمهیدات ویژه اندیشیده شده است. تقویت لجستیک و افزایش تیم‌های واکنش سریع با محوریت بکارگیری نیروهای متخصص آغاز شده اما این اقدام به تنهایی کافی نیست.

کولیوند تصریح کرد: امروز ضرورت دارد تا مردم را نسبت به مخاطرات آشنا کنیم زیرا با مشارکت مردم است که می‌توان عملکرد موفقی داشت؛ از اینرو، استان تهران در زمینه بهره‌گیری از توان شهروندان ‌و داوطلبان می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: توانمندسازی و آگاهی بخشی به عموم مردم کمک می‌کند تا در مواقع بحران راحت تر بتوان امدادرسانی‌ را انجام داد و حتی گام های موثری در عرصه پیشگیری برداشت.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار