رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

بازداشت ۱۲۱ نفر و توقیف ۱۱۲ کامیون با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت ۱۲۱ نفر و توقیف ۱۱۲ کامیون با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت  اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سود های باد آورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود ( قاچاق کالا و ...) هستند، مقابله خواهد کرد، عنوان داشت: طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده های  انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک  به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: دراجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق ، خاطر نشان کرد: در این طرح۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار رحیمی عنوان داشت: در اجرای این طرح استان های گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده اند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می سازند، خاطر نشان کرد: به منظور مقابله همه جانبه با مجرمان اقتصادی هموطنان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا وارز، سوخت، کالای اساسی، احتکار و ... را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار