تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در ۱۴ استان

تهران (پانا) - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر به استان بوشهر از تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در ۱۴ استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی در ۱۴ استان

به گزارش روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز بوشهر درباره برنامه‌های کاری این شورا که اخیرا در حال انجام است؛ اظهار کرد: اخیرا بحث تاسیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح بوده است بر این اساس سازمان سنجش فعلی ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: عملیاتی سازی نقشه مهندسی فرهنگی از بحث های مهم شورای عالی انقلاب فرهنگی است، استان بوشهر جز استان‌ها موفق در زمینه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی بوده است. تاکنون در ۱۴ استان برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تدوین شده است، به زودی در بقیه استان‌ها نیز این برش این نقشه تدوین می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از وظایف شورا نظارت است به‌همین دلیل استان به استان نظارت‌های عملیاتی صورت می‌گیرد، اتاق وضعیت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، نظارت بر مصوبات را برعهده دارد، مرکز رصد، ارزیابی و نظارت شورای عالی نیز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی استان‌ها را رصد می‌کند. استان بوشهر در این مسیر، بسترسازی مناسبی در زمینه فرهنگ انتخابات انجام داده که بسیار مهم است.

استاد خسروپناه با اشاره به بازنگری آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی بیان کرد: اصول ۱۰ حاکم بر آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی نیز به تازگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است و بر اساس این اصول آیین نامه از سوی وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تدوین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار