رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد:

پیش‌بینی فعالیت ۸ هزار آشپزخانه و توزیع ۳۲میلیون پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با پیش‌بینی فعالیت ۸۰۰۰ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی گفت بر این اساس امسال نیز همچون سال گذشته بیش از ۳۲ میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی فعالیت ۸ هزار آشپزخانه و توزیع ۳۲میلیون پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی

با افتتاح نخستین آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در تکیه آقا مرتضی علی شهر تهران، این پویش ملی به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد که سیدمرتضی بختیاری در این باره گفت: پویش اطعام مهدوی در پی دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در زمان همه‌گیری کرونا و در ایام مبارک نیمه شعبان راه‌اندازی شد.

وی افزود: امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد اظهار کرد: این طرح که به ابتکار کمیته امداد اجرا می‌شود تاکنون برکات بسیاری به همراه داشته و سال گذشته بیش از ۳۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز توزیع همین میزان غذای گرم پیش‌بینی شده که امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان با همراهی همه دستگاه‌ها و خیران، آمار بیش از این میزان را به مردم و رسانه‌ها گزارش بدهیم.

بختیاری با اشاره به فضیلت تکریم نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: گسترانیدن سفره برای نیازمندان و افطاری ساده اقدام ارزشمندی است که کمیته امداد در کنار مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مختلف مردمی انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: امسال پیش‌بینی فعالیت هشت هزار آشپزخانه طرح اطعام مهدوی شده و تمام این فعالیت‌ها با نام حضرت ولیعصر(عج) انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار