استاندار تهران خبر داد:

کاهش نرخ بیکاری به ۴.۳ درصد در استان تهران

تهران (پانا) - استاندار تهران از کاهش نرخ بیکاری از ۵.۶ به ۴.۳ درصد در استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش نرخ بیکاری به ۴.۳ درصد در استان تهران

علیرضا فخاری در همایش بصیرتی مدیران وکارگران بسیجی ادارات، اظهار کرد: این جلسه در جمع عزیزان جامعه کارگری است که در خط مقدم جهاد برای استقلال و عزت کشور قرار دارند.

وی ادامه داد: تدبیر و تبیین مسائل کلی کشور به واسطه اراده قاعده جمعیت انقلابی و پرسشگر شکل می‌گیرد، باید تلاش کنیم اختلافات سلیقگی خود را کنار گذاشته و متحد شویم و دشمن را ناامید کنیم.

استاندار تهران عنوان کرد: همکاران در شرکت گاز تلاش کردند تا مردم احساس سرما و کمبود نکنند و خدا را شاکریم به این عقبه مطمئن و قاعده جمعیتی که هر نفر یک امت است و نشان داده که در دنیا با یَد واحد بودن می‌توان از همه سختی ها عبور کرد. 

فخاری گفت: در دشمن شناسی هم‌ باید ید طولایی داشته باشیم‌ و این به درک صحیح ما از زمان و موضوع برمی‌گردد که به فرموده رهبر انقلاب انتخابات مهم ترین مسئله کشور است، مهم ترین عامل اتحاد ملت است.

وی افزود: نرخ بیکاری از ۵/۶ به ۴/۳ درصد کاهش پیدا کرد و نشان از اراده دولت برای سرمایه گزاری بر مراکزی است که بیشترین اشتغال را ایجاد کند.

استاندار تهران در مورد انتخاب اصلح گفت: اصلاح از طریق انتخاب اصلح است اگر اصلح انتخاب شد می‌تواند اصلاح کند، مردم هم برای حفظ جریان در صحنه باید کنار هم باشند و بتوانند آن را اصلاح کنند.

فخاری بیان کرد: آنچه که شما امروز تلاش می‌کنید به عنوان جهاد خاموش از بین رفتنی نیست، این انقلاب یک انقلاب فرهنگی و اعتقادی است بنابراین صحنه جهاد صرف تفنگ نیست بلکه صحنه جنگ تفکر و تدبر در مراکز علمی و پژوهشی باید صورت بپذیرد.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، وی در پایان خاطرنشان کرد: با بصیرت بودن از ویژگی کارگران ما است چون اعتقاد داریم همه ما برای ارزش نهایی منجر به ایجاد حکومت شایسته اسلامی می‌شود باید سهم داشته باشیم، این خلوص نیت و اراده قوی این تلاش وافر برای استقلال و عزت بخشی برای هر موقعیت از سر پنجه کارگران بیرون می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار