نشست صمیمی معاون وزیر آموزش‌وپرورش با اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران اعزامی به مسابقات جهانی صربستان؛

ستاری‌فرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به‌عنوان معلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد

تمام ایران را با قهرمانی خود خوشحال کنید

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اخذ مجوز جذب 100 دانش‌آموز قهرمان ورزشی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و خطاب به اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی گفت‌ من این قول را به شما می‌دهم اگر با دست پُر و مقام قهرمانی بگردید ‌به‌عنوان یک معلم استخدام ‌و وارد دانشگاه فرهنگیان شوید. ما ۱۰۰ سهمیه گرفته‌ایم و ۱۲ سهمیه مختص اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی است.‌

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ستاری‌فرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به‌عنوان معلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد

به گزارش خبرنگار پانا،  نشست صمیمی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات دانش‌آموزان جهان - صربستان ۲۰۲۴ بعدازظهر امروز در محل این معاونت برگزار شد. 

این نشست با حضور صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، حسین بابویی مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی و ‌رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، علیرضا گیلانی مسئول انجمن ملی والیبال دانش‌آموزی، اعضای کادر فنی و والیبالیست‌های تیم ملی دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

صادق ستاری‌فرد در این دیدار ضمن خداقوت به همه اعضای تیم ملی، از زحمات کادر فنی ‌که عاشقانه و مجاهدانه بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار دانش‌آموزان برای آماده‌سازی آن‌ها جهت اعزام به مسابقات تلاش کردند، قدردانی کرد و گفت: ‌در مقابل این روحیه نجیبانه و مخلصانه شما عزیزان سر تعظیم فرو می‌آورم. شما بدون چشم‌داشت کنار این عزیزان هستید ‌تا رشد کرده و برای میهن‌مان افتخارآفرینی کنند. مطمئنا قهرمانی شما دانش‌آموزان و افتخارآفرینی و اهتزار پرچم کشورمان، ‌شیرین‌ترین لحظه زندگی یک معلم و یک مربی است. 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خطاب به اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با بیان اینکه شما اولین تیمی هستید که بعد از یک دوره ۵ ساله به مسابقات اعزام می‌شوید، گفت: ‌‌شما کار خود را با حضور در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کردید و انشالله پس از بازگشت از مسابقات به بارگاه مقدس حضرت رضا (ع) مشرف خواهید شد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به رژیم منحوس صهیونیستی گفت: اینجانب به ‌جامعه ایران اسلامی تبریم می‌گویم. اقدام ‌شجاعانه، غرورآمیز و افتخارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود و در تاریخ ماندگار شد. دانش‌آموزان عزیز، این اقدام هم در تاریخ ‌جعلی رژیم جعلی منحوس، بی‌نظیر ‌بود و هم در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران.

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

ستاری‌فرد تاکید کرد: کسی باور نداشت که یک زمانی این کشور که حتی سیم خاردار نداشت و نمی‌گذاشتند وارد شود امروز اما ‌ما را تحریم می‌کنند که چرا به روسیه پهپاد می‌دهید. ‌یک‌زمان آوردگاه ما محیط نظامی است و یک زمانی هم محیطی نرم و فرهنگی. اکنون شما در آوردگاه مهمی قدم گذاشته‌اید. رویارویی شما با کشورهایی که شاید خود را کشورهای توسعه‌یافته و ابرقدرت می‌دانند یا شاید ما را کمترتوسعه‌یافته می‌دانند، مهم است. ‌شما نام ایران را زنده می‌کنید.  

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ این یک درس هویتی برای دانش‌آموزان ما‌ست. ‌احساس غرور و افتخار به جامعه ایرانی و ملت قهرمان ایران تزریق شد. ‌هیمنه اسرائیل به هم ریخت و حیثیت‌شان هم رفت. 

ستاری‌فرد با بیان اینکه شما جواهرهای نظام تعلیم و تربیت هستید، افزود: انشالله خداوند یاری دهد و شما با تاسی از شهدا ‌افتخارآفرینی کنید و پرچم ایرانی اسلامی را برافراشته کنید. 

وی با بیان اینکه بازگشت اعضای تیم ملی از مسابقات جهانی صربستان مصادف با هفته معلم خواهد بود خطاب به دانش‌آموزان گفت: انشالله پس از بازگشت شما که مصادف با هفته معلم است، همه شما را به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهیم برد و انشالله با دست پُر و با کاپ قهرمانی به محضر حضرت آقا خواهیم رفت. شما باید در هفته معلم یک هدیه خوب به معلمان بدهید. شما با یک روحیه متعالی عازم مسابقات می‌شوید. ‌انشالله با این انرژی خوب که عازم هستید، با همین ‌انرژی خوب ‌بازگردید و این ‌انرژی مثبت را به نظام تعلیم و تربیت تزریق کنید.

صادق ستاری‌فرد از اخذ مجوز جذب 100 دانش‌آموز قهرمان ورزشی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و خطاب به اعضای تیم ملی گفت: من این قول را به شما می‌دهم اگر با دست پر و مقام قهرمانی بگردید ‌به‌عنوان یک معلم استخدام ‌و وارد دانشگاه فرهنگیان شوید. ما ۱۰۰ سهمیه گرفته‌ایم و ۱۲ سهمیه مختص اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی است. 

وی اضافه کرد: شما معلم‌ خواهید شد، به مدارس بازمی‌گردید و استعدادیابی می‌کنید. این چرخه ادامه دارد و ‌شما می‌توانید این مسیر تکاملی ورزش قهرمانی را ‌شکل دهید و قله‌های پرافتخار ورزش ملی و قهرمانی را بسازید و باعث افتخار کشورمان شوید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: امیدوارم بتوانید، معلمان، خانواده خود‌ و جامعه فرهنگیان را با قهرمانی خود خوشحال کنید.

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

بابویی: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی از نخبگان ورزش کشور هستند

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌‌آموزی نیز در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از وزیر آموزش‌و‌پرورش و معاون تربیت‌بدنی برای حمایت از ورزش دانش‌‌آموزی، اظهار کرد: کار بزرگی در حوزه ورزش دانش‌آموزی انجام ‌و از سطح مدرسه تا سطح کشور مسابقات دانش‌آموزی برگزار می‌شود و یک جمع نخبگانی تیم‌های ملی را تشکیل می‌دهند. امروز هم اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی از بین همه دانش‌آموزان ورزشکار کشورمان طی مراحل مختلفی انتخاب شده‌اند و تک تک آن‌ها از نخبگان ورزشی کشور هستند. 

حسین بابویی ادامه داد: خدا را شاکریم که در کشور و نظامی زندگی می‌کنیم که هر گوشه آن سرشار از استعدادهای بالقوه‌ است.‌

آرش صادقیانی

صادقیانی: امیدوارم نماینده خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشیم

در ادامه این دیدار اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان و کادر فنی هر کدام به بیان مطالبی پرداختند و از ‌‌فعالیت‌ها و حمایت‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه ورزش دانش‌آموزی قدردانی کردند. آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی و سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال جمهوری اسلامی ایران هم در این دیدار اظهار کرد: خداراشکر در زمان اندکی شرایط اعزام تیم ملی ‌فراهم شد. بازیکنان تیم ملی غیر از بحث فنی، جزو بااخلاق‌ترین‌ها هستند و امیدواریم نماینده خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشیم.

علیرضا گیلانی مسئول انجمن ملی والیبال دانش‌آموزی هم ضمن قدردانی از حمایت‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و وزیر آموزش و پرورش از تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی و قدردانی از کادر مجرب و با‌اخلاق تیم ملی و اعضای تیم ملی، گفت: ‌آرزو دارم و دعا می‌کنم خداوند به همه شما و اعضای تیم سلامتی و عزت عطا کند.

اعضای تیم نیز از تدبیر و درایت مسئولان حوزه تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش برای تشکیل این تیم و اعزام به مسابقات جهانی قدردانی کردند. 

حامد صبوری، بازرس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی نیز در پایان این نشست ضمن ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش به اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان گفت:  بسیار امیدواریم که شما بتوانید پرچم پرافتخار جمهوری اسلام را بالا ببرید. دشمنان ما هر جا پرچم ایران ‌برافراشته شود ناراحت می‌شوند و ما امیدوارم شما این پرچم را به اهتزار دربیاورید.  

وی تاکید کرد: انصافا اتفاقات خوبی در معاونت تربیت‌بدنی انجام شده و ریل‌گذاری خوبی صورت گرفته که نشانگر آینده خوبی برای دانش‌آموزان است. 

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان کاروان سردار شهید زاهدی شامگاه پنج‌شنبه سی‌ام فرودین‌ماه 1403 به مسابقات دانش‌آموزان جهان - صربستان ۲۰۲۴ اعزام خواهند شد. طبق اعلام کمیته مسابقات ISF تیم‌ ملی والیبال ایران در گروه D این رقابت‌ها با تیم‌های ملی دانش‌آموزی آلمان، اوگاندا و بلژیک روبه‌رو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار