معاون وزیر آموزش و پرورش:

سیاست‌ وزارت آموزش‌وپرورش در دولت سیزدهم ‌توسعه فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش همزمان با روز بزرگداشت شهید در دیدار خانواده معزز شهید مصطفی روشن ضمن گرامیداشت یاد این شهید گرانقدر به خانواده این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
سیاست‌ وزارت آموزش‌وپرورش در دولت سیزدهم ‌توسعه فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس است

‌به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ ‌احمد محمودزاده ‌با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشان نقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی‌، گفت: راه، منش و روش شهدا باید سرلوحه کار و زندگی‌مان قرار گیرد تا لحظه‌ای از حماسه‌های آن‌ها برای حفظ این نظام غفلت نکنیم‌.

وی با اشاره به شهادت 36 هزار شهید دانش‌آموز در راه استقلال و تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران اظهار داشت‌: حفظ و نشر آرمان‌های شهدا در مدارس باید تقویت شود و این وظیفه ما و معلمین عزیز است تا در کلاس‌های درس‌‌، اهداف والای شهدای انقلاب را برای نسل جدید ترسیم و تبیین کنیم.

محمودزاده با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای گسترش فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس‌، تصریح کرد: سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت کشور در دولت سیزدهم و به ویژه مقام عالی وزارت مبتنی بر توسعه فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در مدارس است و تربیت دانش‌آموزان در تمامی ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دست اقدام است‌.

وی امید‌آفرینی و ایجاد انگیزه برای آینده‌سازان کشور در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد اهتمام دانست و گفت‌: دغدغه‌های فعالیت‌های تربیتی برای ترویج فرهنگ اسلامی و توجه به حجاب و عفاف باید در مدارس نهادینه شود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار