مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی:

بیش از 5 هزار مدرسه آذربایجان‌غربی میزبان جشن نیکوکاری هستند

ارومیه (پانا) – مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی از برگزاری جشن نیکوکاری در بیش از 5 هزار مدرسه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 5 هزار مدرسه آذربایجان‌غربی میزبان جشن نیکوکاری هستند

رضا مهرافروز در آیین نمادین جشن نیکوکاری در مدرسه الزهرا(س) ارومیه گفت: ستاد احسان و نیکوکاری جهت برنامه‌ریزی و مشارکت حداکثری خیرین و نیکوکاران برای تامین مایحتاج خانواده‌های تحت حمایت در شب عید تشکیل شده و جشن نیکوکاری، رویدادی است که هر سال در نیمه دوم اسفند و در آستانه سال نو با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری در کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال از آغاز بهمن همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب آغاز و تا شب عید ادامه دارد. با توجه به تقارن شب عید و ماه مبارک رمضان، تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات به خانواده‌های ولی‌نعمت صورت پذیرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌ غربی خاطرنشان کرد: برای این امر، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: سامانه مبتنی بر تلفن همراه #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی نیز در جشن نیکوکاری راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

مهرافروز بیان کرد: پس از شماره‌گیری این رقم، شهروندان باید کد ۰۴۴ مربوط به آذربایجان غربی را وارد کرده و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نظر در این کار خیر سهیم باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌ غربی ادامه داد: مردم خیّر و نیکوکار استان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس https://www.emdad.ir در این آیین معنوی مشارکت کنند.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار