اولویت‌های‌ استاندار آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی عملیاتی کردن مصوبات سفرهای استانی دولت سیزدهم در کوتاه‌مدت را اولویت‌های عاجل در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اولویت‌های‌ استاندار آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳

مالک رحمتی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان اینکه اقدامات سال جدید برای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با برش توسعه هفتم در برنامه های میان مدت پیش بینی شده است، اولویت اول عاجل قابل سنجش در سال جدید را اجرایی نمودن تمام مصوبات سفرهای استانی دولت سیزدهم عنوان کرد.

استاندار آذربایجان شرقی از اخذ ۲۰ درصدی بودجه تخصیص یافته برای استان در بخشی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با این بودجه از اول فروردین سال ۱۴۰۳ عملیاتی نمودن پروژه ها آغاز می شود.

وی پروژه های عمرانی نیمه کاره که قابل توجه است را از اولویت های شتابنده در سال جدید عنوان کرد و گفت: 33 پروژه بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیرساختی بوده و پایه توسعه استان و افزایش رضایتمندی مردم است.

رحمتی با تاکید بر اینکه در سابق با شرکای تجاری خارجی روابط بین المللی این استان در جایگاه خوبی قرار داشت، گفت: اولویت عاجل اصلی سوم برای سال جدید اقدامات زیربنایی و محتوایی در این خصوص خواهد بود و ارتباط با کشورهای هدف دستاوردهای زیادی برای استان خواهد داشت و بهره برداری از مرز چند کیلومتری استان با ظرفیت های بزرگ جزو برنامه های کوتاه مدت در سال ۱۴۰۳ می باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود گفت: عنصر اساسی که در انتخابات نقش آفرینی کرد رسانه بود و بار دیگر نقشه های دشمن را برملا کرد و حضور هوشمندانه رسانه بصیرت افزایی و آگاهی مردم را همراه داشت.

وی ادامه داد: در دنیای کنونی اطلاع رسانی رسانه حداقل وظیفه است و اقناع سازی رسالت دوم است تا جولان برخی شبهات در ذهن جوانان را پاسخ گو باشد.

رحمتی ادامه داد: اگر رسانه در دو مرحله موفق باشد رسانه مرجعیت پیدا می کنند و ادبیات سازی و جریان سازی انجام می دهد.

وی در پایان از برگزاری رویداد ورزشی بین المللی بانوان در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی استان خبر داد.

پروژه های آب رسانی در خصوص بحران آب، نیروگاه تبریز، شرکت مس سونگون و توسعه اقتصادی از موضوعات دیگر مطروحه در نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار