یوسف بهارلو: ضرورت برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات ثبت سفارش و توزیع کتب درسی

تهران (پانا) - اولین جلسه کارگروه توزیع کتب درسی سال تحصیلی آینده با ریاست معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران دردفتر این معاونت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: ضرورت برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مشکلات ثبت سفارش و توزیع کتب درسی

یوسف بهارلو معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار کرد: این جلسه در جهت بررسی چالشها و مشکلاتی که درسال 99-98 در روند ثبت سفارش و توزیع کتاب درسی وجود داشت برگزار شد تا بتوانیم مشکلات موجود را در سال تحصیلی آینده مرتفع کنیم.

او در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در روند ثبت سفارش و توزیع کتاب درسی، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب برای به حداقل رسیدن این مشکلات در سطح استان تلاش شود.

بهارلو با پیشنهاد تشکیل کارگروه متناظر با این کارگروه در مناطق تصریح کرد: تمام مناطق با برنامه ریزی مناسب و برگزاری کلاسهای آموزشی برای مدیران و سایر اقدامات لازم نسبت به رفع مشکلات دانش آموزان و مدیران مدارس در روند ثبت سفارش و توزیع کتب درسی اهتمام ورزند.

این نشست با حضور میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه، مهدی درخشانی سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی نیروی انسانی، فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات،مسلم ورمزیار رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی و سایر کارشناسان مرتبط با موضوع برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار