سردار قاآنی در خانه شهید سلیمانی چه گفت ؟

تهران (پانا) – فرمانده جدید سپاه قدس سردار اسماعیل قاآنی در خانه شهید سردار سلیمانی گفت : اگر اندکی صبر کنید خواهید دید به انتقام ترور شهید سلیمانی اجساد آمریکایی ها در سطح خاورمیانه پخش شده اند.

کد مطلب: ۹۹۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
سردار قاآنی در خانه شهید سلیمانی چه گفت ؟

به گزارش شبکه الجزیره ، سردار اسماعیل قاآنی که همراه مقام معظم رهبری به خانه سردار شهید قاسم سلیمانی رفته بودند در سخنانی کوتاه گفتند : اگر اندکی صبر کنید خواهید دید به انتقام ترور شهید سلیمانی اجساد آمریکایی ها در سطح خاورمیانه پخش شده اند. آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب ایران نیز در خانه شهید سلیمانی یک بار دیگر آمریکایی ها را تهدید به « انتقامی سخت » کرد و گفت این انتقام سخت دامن جنایتکارانی را خواهد گرفت که دست شان به خون شهید سلیمانی و دیگران آلوده شد. هم زمان شورای امنیت ملی ایران نیز طی اطلاعیه ای اعلام کرد واکنش به ترور سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب خواهد بود ، انتقامی سخت و سنگین که کل منطقه خاورمیانه را در برخواهد گرفت.

به دنبال شهادت سردار سلیمانی و تعدادی از همرزمانش ارتش آمریکا اعلام کرد 3500 سرباز جدید را به منطقه اعزام خواهد کرد تا به این وسیله پایگاه های آمریکا امنیت بیشتری داشته باشد . درهمین حال دونالد ترامپ طی اظهاراتی مدعی شد « کشتن سلیمانی به هدف پیشگیری از جنگ نه شعله ور کردن جنگ » بوده است. ترامپ همچنین یک بار دیگر سخنان گذشته خود را تکرار کرد که آمریکا « در صدد تغییر حکومت ایران نیست» .

رهبری ایران بلافاصله بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی ، سردار اسماعیل قاآنی را به جانشینی او منصوب کرده و از تمام نیروهای سپاه کشور خواستند با او همکاری لازم را داشته باشند. سردار قاآنی چهره ای شناخته شده و جهادی در بدنه سپاه پاسداران است که برای مدت بیست سال در مقام معاونت سردار سلیمانی فعالیت می کرد. سردار قاآنی دیدگاه های مهم و روشنی در باره تحولات منطقه دارد که به برخی از آنها دراینجا اشاره می شود :

- جنگ در سوریه همواره یک جنگ بین المللی بوده است . پیروزی جبهه مقاومت یکی از افتخارات ایرانی است و ارزش عظیمی برای ملت دارد .

- آمریکا شش میلیون دلار خرج جنگ در خاورمیانه کرد اما موفق نشد ... توطئه ها و طرح های دشمنان از ابتدای انقلاب همیشه بوده و تا امروز ناکام مانده است .

- جنگ در سوریه چه بخواهیم و چه نخواهیم جنگ بر سرهویت ماست . ایران در سوریه سربازان و افسرانی دارد که برای نخستین بار در زندگی شان جنگ را تجربه کردند و اکنون مانند فرماندهان زمان جنگ ایران و عراق هرکدام برای خود کسی شده اند به نحوی که قادرند یک پایگاه نظامی را اداره کنند .

- تهدیدات علیه ایران در نهایت آمریکا را نابود خواهد کرد . ما آدم های زیادی مانند ترامپ را دفن کرده ایم و می دانیم چگونه باید با آمریکا جنگید .

- ما همچنان وفادار به راهی هستیم که امام آیت الله خامنه ای با عزت و اقتدار برای ما ترسیم کرده است . این راه ماست و از تمام ملت های ستمدیده در اقصی نقاط جهان دفاع خواهیم کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار