مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

سردار سلیمانی در راه سبز عشق و صلح به آفریدگار مهربانش پیوند خورد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، با بیان اینکه سردار سلیمانی مصداق و گواه گوهری در صدف ساختن است که سرانجام در راه سبز عشق ، صلح و در منتهاى آرامش به آفریدگار مهربانش پیوند خورد.

کد مطلب: ۹۹۲۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی در راه سبز عشق و صلح به آفریدگار مهربانش پیوند خورد

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در سوگ شهادت سردار سلیمانی نوشت: سردار سلیمانی در راه سبز عشق و صلح به آفریدگار مهربانش پیوند خورد.

متن پیان تسلیت سالار قاسمی در خصوص شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی:

«بسم الله القاصم الجبارین»

حدیث یک غم بیش از هزار را چه نویسم...

سردارِ محتشم و عالى شأن ما آسمانى شد، او که مصداق و گواه «در صدف خویش، گُهر ساختن» است، در راه سبز عشق و صلح و در منتهاى آرامش به آفریدگار مهربانش پیوند خورد.

سردارى که تمام این سال ها آنجا که باید با شمشیر آخته به دشمن حمله برد و باز هم آنجا که باید، با لحن و سخن دلنشین اش، مرهم آلام مردم زخم دیده و مدبر امور هر مخاصمه اى بود.

سردار ما این بار هم براى استعانت و یاورى مردم مظلوم راهى شده بود که به دست جلاد بدخو و بد سرشت جهان، دشمن همیشگى ایران و اسلام به شهادت رسید. ضمن تسلیت به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبرى، تمامى مردم داغدیده ایران و مظلومانى که در هرجاى جهان چشم به دستان یارى گر این بزرگ مرد داشتند؛ لازم است بگویم که بی‌حسرت از جهان نرود هیچ کس به در / الا شهید عشق به تیر کمان دوست

سردار سرافراز قاسم سلیمانى عزیز ما، با حسرت از این جهان نرفت و هر لحظه زیستن چون زیستن او، آرزوى هر مردى است.
بار این غم بى کران است و حال سوگوار را یاراىِ التیام نباشد.

بدون شک انتقام نزدیک است و "ان الله عزیز ذوانتقام"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار