پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی

شهرکرد(پانا) - به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری پیامی صادر کرد

کد مطلب: ۹۹۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی

به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری پیامی صادر کرد.متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

آرزوی جان باختن در راه خدا در دل پاک ترین و شریف ترین انسان ها شعله می‌کشد و این شوق و تمنا در وجودشان متجلی است.
خبر شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی, فرزند برومند ایران قهرمان دل همگان را از غم آکنده کرد.
بدون تردید شهادت این مرد بزرگ,جریان ساز خواهد شد و شوری دیگر در دل جبهه ی مقاومت و آزادی خواهان عالم بر خواهد انگیخت که تربیت یافتگان مکتب اسلام و امام خمینی(ره) را پایانی جز شهادت نیست.
یاد و خاطره خدمات ارزشمند و رشادت های این شهید عزیز به عنوان اسوه پایمردی و مقاومت برای همیشه در ذهن امت قهرمان ایران بویژه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باقی خواهد ماند.
بدون شک ترویج فرهنگ ایثار,مقاومت و شهادت یکی از مولفه های مهم نظام تعلیم و تربیت این مرز و بوم است که ان شاءالله مجدانه و بیش از پیش به آن پرداخته خواهد شد.
اکنون که این پایدار رشید اسلام به آرزوی خود رسیده است اینجانب شهادت این سردار سرافراز اسلام را به محضر مقام معظم رهبری, خانواده عزیز و همه ی دلدادگانش تبریک و تسلیت عرض نموده, علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
فرحناز قائد امینی
مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار