امام جمعه خاورشهر :خون بهای فرمانده سپاه قدس فتح قدس شریف است

شهرری(پانا)- امام جمعه خاورشهر گفت : شهادت سردار قاسم سلیمانی مزد مجاهدت های بی وقفه او و بیانگر حقارت و ترس دشمنان از ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۹۹۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خاورشهر :خون بهای فرمانده  سپاه قدس فتح قدس شریف است

حجت‌الاسلام یاسینی امام جمعه خاور شهردر خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهار کرد:پنج ویژگی مومن که موجب عاقبت به خیری و سعادت او خواهد شد،پرهیزگاری در تنهایی، صدقه دادن در تنگدستی، صبر درهنگام مصیبت، حلم به هنگام خشم و راستگویی هنگام ترس می باشد.

امام جمعه خاورشهر با عنایت به پیش رو داشتن آغاز دهه‌ فاطمیه به سه ویژگی بارز حضرت زهرا(س) اشاره و اذعان کرد:حضرت زهرا(س) ام ابیها، ام الائمه و ام الاسلام است که مرکز فیوضات الهی بوده و در اوج ملکوت انسانی قرار دارد.

حجت‌الاسلام یاسینی در خطبه دوم علاوه بر بیان مناسبتها به تبیین واقعه اسف بار به شهادت رساندن سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

او بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد : یکی از نمادهای انقلاب شهدا هستند که نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و به ثمر رسیده و دشمنان در تلاش هستند تا یاد و نام شهیدان به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه خاورشهر پیرامون شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت : سردار مقاومت مصداق آیه 23 سوره احزاب بوده و دشمنان بدانند با این اقدام خبیث نه تنها سست نمی‌شویم بلکه بیدار تر و استوار تر خواهیم شد.

نمازگزاران خاور شهر جهت اعلام انزجار نسبت به این اقدام خبیثانه آمریکا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار