در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی صادر شد:

پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

سمنان (پانا) – اسحاق اکبری رئیس سازمان دانش آموزی در پی شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید؛ حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند؛ برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند. (احزاب۲۳)

شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان مخلص و صادقی است که هنرمندانه عشق به ذات اقدس الهی در اجرای فرمان او در سخت‌ترین میدان‌های جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت را تا پای جان به اثبات رساندند.

در پی حمله وحشیانه نیروهای تروریستی و بزدل استکبار در عراق؛ سردار سرافراز جبهه اسلام فرمانده شجاع و مجاهد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ حاج قاسم سلیمانی بامداد امروز مزد سالها ایثار و مجاهدت خود را گرفته؛ به آرزوی دیرینه خود رسید و به خیل دوستان شهیدش پیوست.

مجاهد بزرگی که عمر با برکت خود را در راه حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی سپری کرد و سرانجام در عملیات شوم و ددمنشانه آمریکای جنایتکار به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

اینجانب ضمن محکوم کردن جنایت فراموش نشدنی آمریکا در به شهادت رساندن شهید سردار قاسم سلیمانی، شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده وی صبوری و عزتمندی مسئلت دارم.

اسحاق اکبری

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار