امام جمعه موقت ورامین: حماقت آمریکا درخت مقاومت را در منطقه و جهان تنومندتر خواهد کرد

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت ورامین با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی، نویدبخش آزادسازی قدس شریف بوده و بستر ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند

کد مطلب: ۹۹۱۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین:  حماقت آمریکا درخت مقاومت را در منطقه و جهان تنومندتر خواهد کرد

حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تأسف و تأثر عمیق شد و داغ بزرگی را بر دل مردم ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان گذاشت.

او در ادامه افزود: شهادت سردارقاسم سلیمانی، نویدبخش آزادسازی قدس شریف بوده و بستر ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.

خطیب جمعه ورامین تصریح کرد: حداقل دستاوردهای خون پاک سردار قاسم سلیمانی، شکست دشمنان در منطقه و عراق بوده و لازم است تا حاکمیت عراق، قانون اخراج آمریکایی‌ها را ابلاغ و اجرا کند.

حجت الاسلامطزری اظهار کرد: اگر شجاعت و مجاهدت سردار سلیمانی‌ها در جبهه مقاومت نبود، در ایران اسلامی نیز شرایطی مانند سوریه و عراق به وجود می‌آمد.

او با بیان این که شهادت، پاداش سال‌ها مجاهدت این سردار سرافراز بود، خاطرنشان کرد: حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در شهادت سردار سلیمانی، درخت مقاومت را در منطقه و جهان تنومندتر کرده و به برکت خون این شهیدان، امنیت کشور و منطقه افزونتر از قبل خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: خون پاک شهید سلیمانی باعث وحدت و همبستگی بیش از پیش مردم ایران اسلامی و ملت ‌های مسلمان منطقه خواهد شد.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار