انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای یزد

یزد(پانا)-اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در خصوص اجرای طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) تفاهم نامه همکاری با شرکت آب منطقه ای یزد امضاءکرد.

کد مطلب: ۹۹۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیرکل آموزش و پرورش در این نشست اظهار کرد: هر ارزشی که بخواهد در جامعه نهادینه شود، نقطه آغازین آن از مدارس است چون دانش آموزان سفیران ارزش ها هستند و در سنین یادگیری قرار دارند و این ارزش ها می تواند در ادامه به فرهنگسازی خانواده ها هم منتج شود.

" عباسعلی دانافر" اضافه کرد: با توجه به جمعیت بالغ بر 268هزار دانش آموز و 15 هزار معلم در استان و انتقال طرح داناب توسط دانش آموزان به خانواده ها، پوشش حداکثری این طرح را در جامعه هدف خواهیم داشت.

محمدمهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد نیز ضمن قدردانی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش در اجرای طرح داناب در استان عنوان کرد: با توجه به بحران آب و ضرورت فرهنگسازی در این زمینه، اجرای طرح ملی داناب در دستورکار شرکت آب منطقه ای یزد قرار گرفت و اداره کل آموزش و پرورش به دلیل اینکه متولی جامعه هدف این طرح، یعنی دانش آموزان است، همکاری تنگاتنگی با این مجموعه داشته است.

گفتنی است این تفاهم نامه در 8 ماده و 2 تبصره با موضوع حفاظت از منابع آب به امضای " عباسعلی دانافر" مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و " محمد مهدی جوادیان زاده " رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار