همایش روسای شورا های دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه8

تهران (پانا) -درهمایش روسای شورا های دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه8 مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه گفت: شورای دانش آموزی بعنوان یک رکن اساسی در مدرسه همیشه مورد توجه ما بوده است و انشاا.. با همکاری مسئولین مدرسه شاهد رشد و شکوفایی مدارس باشیم.

کد مطلب: ۹۹۱۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش روسای شورا های دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، همایش روسای شورا های دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه8 با حضور مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه ، وحید شیخی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، حسن عابدینی کارشناس مسئول اردو و بازدید و روسای شوراهای دانش آموزی مدارس متوسطه دوره اول و دوم منطقه در سالن شورا برگزار گردید.
در ابتدا جلسه زمان مدیر منطقه ضمن ابراز خرسندی از این جلسه بسیار صمیمی و شاداب، از دانش آموزان خواست تا انتقادات و پیشنهادات دوستان خود را در جلسات شورای مدارس مطرح کنند و روسای شوراهای دانش آموزی نقطه نظرات خود را پیرامون مدارس خود بیان نمایند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 اظهار داشت: شورای دانش آموزی بعنوان یک رکن اساسی در مدرسه همیشه مورد توجه ما بوده است و انشاا.. با همکاری مسئولین مدرسه شاهد رشد و شکوفایی مدارس باشیم. شما بازوان توانمند ما در مدارس هستید و با ارائه نظرات و دیدگاه های خود می توانید نقش سازنده در مدارس داشته باشید.

هر کدام از شما دانش آموزان باید در ابتدا هویت خود را خوب بشناسید و در مدرسه سعی کنید دانش آموزان دیگر را به این جهت سوق دهید. شما در آینده انسانهای موفق و مدیران لایق کشور خواهید بود و باید برای داشتن مدرسه ای شاد و پرامید تلاش کنید و به عنوان یکی از ارکان مدرسه نقش سازنده و پویایی داشته باشید.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار