یزد می‌تواند به عنوان پایتخت فرهنگی مساجد کشور انتخاب شود

یزد(پانا)- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با محوریت فهما گفت: یزد می‌تواند به عنوان پایتخت فرهنگی مساجد کشور انتخاب شود.

کد مطلب: ۹۹۱۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یزد می‌تواند به عنوان پایتخت فرهنگی مساجد کشور انتخاب شود

مجید جوادیان‌زاده در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به هویت شهر تاریخی یزد گفت: استان یزد با توجه به ماهیت خود می تواند به عنوان استانی فرهنگی در سطح کشور معرفی شود و در زمینه مساجد نیز به عنوان پایتخت فرهنگی مساجد کشور انتخاب شود.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ظرفیت هایی در سطح استان هستند که از این طریق می توانیم بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را به دوردست ترین نقاط استان ارائه دهیم و به مردم خدمت رسانی فرهنگی داشته باشیم.

همچنین در ادامه حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز با اشاره به برگزاری رویداد ملی فهما گفت: با توجه به زمان باقی مانده در برگزاری رویداد ملی فهما، خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد توانسته اند به خوبی در سطح کشور بدرخشند و در بین رتبه های برتر کشوری قرار گیرند.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد می توانند با حضوری فعال در رویداد ملی فهما به عنوان پایتخت فرهنگی و هنری مساجد کشور معرفی شوند و امیدواریم این اتفاق مبارک برای استان شکل گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار