استخدام ۸۰ پرستار در لرستان

خرم‎آباد(پانا) رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به کمبود کادر درمانی در این استان به زودی ۸۰ پرستار از طریق آزمون استخدام می‌شوند.

کد مطلب: ۹۹۱۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
استخدام ۸۰ پرستار در لرستان

به گزارش پانا، محمدرضا نیکبخت روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار افزود: هم اکنون سه هزار و ۲۹۹ پرستار در سطح استان فعالیت دارند که این تعداد در قالب گروه پرستاری تکنسین اتاق عمل، تکنسین هوشبری و پرستار بخش‌های مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان کارانه پرستاران را تا پایان تیرماه پرداخت کرده است، بیان کرد: بقیه دانشگاه‌ها تا پایان بهمن، اسفند و حتی آذر و آبان ۹۷، کارانه پرستاران را پرداخت کرده اند.

نیکبخت با تاکید بر ضرورت نگهداری لوازم و تجهیزات بیمارستانی در استان، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بحث پرداخت کارانه پرستاران یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات به مردم استان گفت: «سی تی اسکن» بیمارستان عشایر خرم آباد با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان خریداری شد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه اینکه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه «ام آر آی» بیمارستان بروجرد هزینه شده است، ادامه داد: همچنین ۹ میلیارد تومان برای خرید « سی تی آنژیو» بیمارستان شهید مدنی خرم آباد نیاز است که امیدواریم بانک‌ها در این رابطه تسهیلات لازم را پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: در دهه فجر مرکز اورژانس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد به مساحت پنج هزار متر مربع افتتاح خواهد شد.

نیکبخت افزود: در۶ ماه گذشته ۲۰۰ پرستار در سطح استان جذب شده است، ۸۰ نفر دیگر در قالب آزمون به زودی جذب خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار