شهردار تبریز: همایش نکوداشت زنده نامان در تبریز برگزار می شود

تبریز (پانا) - شهردار تبریز از برگزاری همایش نکوداشت زنده نامان خبرداد و گفت: این همایش پس از نزدیک به یک دهه، اسفند امسال در تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۹۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
شهردار تبریز: همایش نکوداشت زنده نامان در تبریز برگزار می شود

ایرج شهین باهر در جلسه هماهنگی همایش نکوداشت زنده نامان تبریز با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های فرهنگی، اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی بیشترین اثرگذاری را در قیاس با دیگر دستگاهها داشته و دارد.

او در ادامه اهمیت برگزاری همایش نکوداشت زنده نامان را یادآور شد و افزود: این همایش در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی اواخر اسفند ۹۸ در تبریز برگزار می شود و به منظور انتخاب و معرفی افراد شایسته، تعامل و جلب مشارکت دستگاه های مرتبط در برگزاری این همایش ضروری است.

شهردار تبریز برگزاری همایش نکوداشت زنده نامان را یک اقدام فرهنگی عظیم دانست و گفت: در شهر تبریز افراد خاص و تاثیرگذار بسیاری وجود دارند که چه بسا در پشت صحنه کارهای بسیار بزرگی انجام داده و اتفاقات مهمی رقم زده اند، اما هرگز نامی از آنها برده نشده و نمی شود و به نظر می رسد برگزاری همایش زنده نامان فرصتی ارزشمند برای شناساندن چنین افرادی باشد.

او ادامه داد: همچنین از منظر این همایش بزرگ می توان داشته ها و توانایی های شهر تبریز را به دیگر شهرها معرفی کرد.

شهین باهر عنوان کرد: در انتخاب نفرات برتر همایش نکوداشت زنده نامان باید حساسیت و دقت نظر بیشتری به خرج داده شود.

همایش نکوداشت زنده نامان پیش از این دو بار در تبریز برگزار شده که آخرین آن به سال ۱۳۸۹ باز می گردد و اکنون نیز به همت شهرداری تبریز، برگزاری سومین دوره این همایش برنامه ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار