هنرمندان سرمایه های فرهنگی و هنری جامعه هستند

بوشهر(پانا)-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمندان به عنوان قشر تاثیرگذار بخش فرهنگی و هنری سرمایه های عظیم این حوزه جامعه هستند.

کد مطلب: ۹۹۱۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان سرمایه های فرهنگی و هنری جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور در دیدار با حیدر عرفان نویسنده پیشکسوت استان بیان کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر باید با عشق و علاقه باشد تا آثار ماندگار و تاثیرگذاری تولید شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان سرمایه های فرهنگی و هنری جامعه هستند، افزود: توجه به هنرمندان پیشکسوت جایگاه ویژه ای دارد و تکریم از این قشر فرهیخته از ضروریات است.

کرمپور اظهار داشت: حیدر عرفان از افتخارات این دیار است که علاوه بر فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر، صاحب مقام معلمی نیز می باشد.

وی ادامه داد: تلاش و زحمات هنرمندان، نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری پیشکسوت در آینده برای جامعه به اثبات خواهد رسید.

کرمپور عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با توجه به امکانات و داشته ها همواره از هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری در همه حوزه ها حمایت کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که این فعال فرهنگی و هنری بتواند سالهای سال همچنان توانمند به کار خود ادامه دهد.

حیدر عرفان نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تشکر، گفت: از این دیدار بسیار خوشحالم به گونه ای که روح تازه ای به من بخشیده شده است.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این دیدار حضور داشتند.

حیدر عرفان نویسنده، پژوهشگر، مدرس و ادیب بوشهری است که تحصیلات ابتدایی و دبیرستانی خود را در شهر برازجان گذراند و از دانشگاه شیراز در رشته ادبیات فارسی مدرک کارشناسی دریافت نمود پس از آن به استخدام وزارت آموزش و پرورش در آمد و به تدریس مشغول شد. از ماندگارترین اثر مطبوعاتی وی می توان به تاسیس نشریه «سالنامه» به سال ۱۳۴۴ ه.ش در دشتستان اشاره کرد که در نوع خود نخستین نشریه اداری - اجتماعی به شمار می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار