تجلیل از مدیران فعال حوزه پرورشی در آستان مقدس امام زاده صالح(ع)

تهران(پانا) - جلسه تقدیر از مدیران برتر در حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه1 با حضور شهریور، فرماندار شمیرانات و صادق پور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در سرداب آستان مقدس امام زاده صالح(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیران فعال حوزه پرورشی در آستان مقدس امام زاده صالح(ع)

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، با حضور سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات و صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1، جلسه تقدیر از مدیران برتر در حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه1 در سرداب آستان مقدس امام زاده صالح(ع) برگزار شد .

سیاوش شهریور میهمان ویژه این نشست ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و معلمان منطقه به ویژه در حوزه پرورشی، از آنان خواست تا با خوش رویی و علاقه جوانان را نسبت به ارزش های میهنی و مذهبی جذب کنند و از رفتار های تند و دارای دافعه خودداری کنند و افزود: هرچه ما به فرزندانمان نزدیک تر باشیم و با آن ها رفاقت کنیم به سلامت آنان و جامعه کمک کرده ایم .

شهریور همچنین توجه به ظرفیت های عظیم تمدنی کشور را باعث سلامت نظام اسلامی دانست و افزود دشمن با هویت ریشه دار و تاریخی ما مشکل دارد و کسی جز خودمان نخواهد توانست از این میراث عظیم نگهداری کند .

صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه 1 نیز ضمن تشکر از تولیت آستان مقدس امام زاده صالح(ع) برای برگزاری این نشست صمیمانه و معنوی، از تلاش های همکاران پرتلاشش در عرصه پرورشی و تربیت بدنی تقدیر کرد و حضور و حمایت همیشگی فرماندار شمیرانات را موجب دلگرمی خانواده ی بزرگ آموزش و پرورش منطقه1 برشمرد .

فاطمه سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز در ابتدای مراسم ضمن گرامی داشت سالروز تولد حضرت زینب(س) موفقیت های چشمگیر کسب شده در حوزه پرورشی و تربیت بدنی منطقه را حاصل تلاش جمعی و حمایت بی دریغ مدیران منطقه توصیف کرد .

در این مراسم میهمانان با ارائه ی مولودی خوانی سالروز ولادت حضرت زینب (س) را گرامی داشته و با حضور در سرداب مقدس امام زاده صالح(ع) مقبره ی مطهر این امام زاده گرانقدر را زیارت نمودند .

همچنین جام طلایی رتبه ی اول بسکتبال کشوری دانش آموزی که توسط دختران مدرسه نرگس آموزش و پرورش منطقه1 کسب شده بود جهت احترام به این آستان مبارک تقدیم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار