2 ستاره لیگ برتر وارد لیست خرید پرسپولیس شدند؛ زوج علی علیپور ایرانی است

تهران (پانا) – باشگاه پرسپولیس قصد دارد با خرید یک مهاجم ایرانی، خط حمله این تیم را برای نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

کد مطلب: ۹۹۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
2 ستاره لیگ برتر وارد لیست خرید پرسپولیس شدند؛ زوج علی علیپور ایرانی است

پرسپولیس هر چند توانست در نیم فصل اول لیگ برتر به رغم تمام مشکلات و شکست‌های تلخی که داشت به عنوان قهرمانی برسد، اما ضعف در خط حمله این تیم به آشکارترین شکل ممکن رسیده بود.

برای ترمیم خط حمله، پرسپولیسی‌ها علاوه بر اینکه به شدت در تلاش برای جذب مهاجمی خارجی هستند، برای خرید داخلی هم دست به کار شده‌اند و قصد دارند بازیکنی داخلی و گلزن را به تیمشان اضافه کنند تا فشار از روی علی علیپور کمتر شده و دست سرمربی برای تغییر باز شود.

حرکت برزیلی‌ها بر خلاف نظر ستاره

گزینه اول پرسپولیس برای حضور در خط حمله عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان است. این مهاجم 29 ساله که اصالتی خوزستانی دارد و در دوران فوتبال حرفه‌ای برای تیم‌هایی مانند نفت تهران و پیکان تهران هم بازی کرده است، ابتدای فصل با پایان قرادادش با تیم پیکان راهی آبادان شد و با زدن 9 گل توانسته است آقای گل نیم فصل اول لیگ برتر شود.

آل کثیر که خودش هم تمایلش به پرسپولیسی شدن را در صفحه اینستاگرامش با قرار دادن قلب‌های قرمز نشان داده و حتی همراه با مدیر برنامه‌هایش برای گرفتن رضایت نامه از این تیم قدیمی فوتبال ایران اقدام کرد اما دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات صنعت نفت به شدت با این انتقال مخالفت کرده و به همین علت باشگاه صنعت نفت به این بازیکن اعلام کرده که شرایط دریافت رضایت‌نامه برای پیوستن به پرسپولیس را ندارد تا راه حضور او در پرسپولیس دور شود.

پروژه بازگشت شهریار کلید خورد

اما علاوه بر عیسی آل کثیر، پرسپولیسی‌ها مدتی است برای خرید مهاجمی جوان‌تر از ستاره صنعت نفت اقدام کرده‌اند و به نظر می‌رسد حضور او در پرسپولیس سهل‌تر از آل کثیر باشد.

شهریار مغانلو مهاجم 25 ساله تیم پیکان که در این فصل ستاره تیمش بوده در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد و مذاکراتی هم برای حضور او در جمع قهرمان ایران انجام شده و بر خلاف صنعت نفت، باشگاه پیکان واکنش منفی به این پیشنهاد نداده است اما انتقال این بازیکن گفته می‌شود در وضعیتی رخ خواهد داد که پرسپولیس هم به پیکان بازیکن بدهد.

این مهاجم زنجانی که فوتبالش را از همین تیم پرسپولیس آغاز کرد و در ادامه برای تیم‌های ملوان بندر انزلی و سپس پیکان به میدان رفت، در این فصل توانسته است 8 بار برای پیکان گلزنی کند و همراه با شیخ دیاباته و مهدی قائدی در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار