جلسه هم اندیشی شورای سلامت با موضوع طرح زیست محیطی

تهران(پانا)- جلسه هم اندیشی شورای سلامت آموزش و پرورش منطقه1 با موضوع طرح زیست محیطی درآموزشگاه شهید مطهری برگزارگردید.

کد مطلب: ۹۹۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی شورای سلامت با موضوع طرح زیست محیطی

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، جلسه هم اندیشی شورای سلامت با موضوع طرح زیست محیطی با حضور کارشناس مسئول سلامت وپیشگیری ازآسیب های اجتماعی و کارشناس سلامت اموزش و پرورش منطقه1، نمایندگان ارگان های ذیربط (شهرداری- جهاد سازندگی- منابع طبیعی) و نیز مدیر آموزشگاه شهید مطهری درآموزشگاه شهید مطهری منطقه1 برگزار شد .

دانش‌افزایی برای ترویج فرهنگ، اخلاق و سواد محیط‌زیستی در بین جامعه دانش‌آموزی، افزایش سطح مشارکت اجتماعی جامعه دانش‌آموزی کشور در انجام طرح‌ها و برنامه‌های محیط‌زیستی و ... از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود .

سرخابی، کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه1 در این جلسه گفت: ما باید بپذیریم که پیشرفت های صنعتی و فناورانه در عصر جدید به گونه ای بوده است که قشر فرهیخته و دغدغه مند را به حفاظت از محیط زیست سوق داده است. از سویی دیگر به منظور دستیابی اهداف توسعه پایدار در هزاره سوم, توجه به محیط زیست و تغییر رویکردهای انسانی در راستای حفظ و حمایت از آن امری ضروری است. برای دستیابی به این مهم, آموزش همه جانبه و رساندن مفاهیم آموزشی به سرحد باور و عقیده بویژه در جامعه دانش آموزی و نسل آینده بسیار مهم و سرنوشت ساز است .

همچنین درپایان جلسه مصوب شد در اولین فرصت درآموزشگاه مطهری با همکاری ارگان های ذیربط باغچه های عمودی نصب گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار