حجت الاسلام شاهرخی مطرح کرد: اصل بصیرت فتنه را خاموش کرد/ امروز نیازمند به وحدت در جامعه هستیم

خرم اباد (پانا) نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه سه اصل قانون گرایی، بصیرت و مرزبندی با دشمنان فتنه را خاموش کرد، گفت: ۹ دی روز تجلی قدرت خدا بود.

کد مطلب: ۹۹۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام شاهرخی مطرح کرد: اصل بصیرت فتنه را خاموش کرد/ امروز نیازمند به وحدت در جامعه هستیم

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در جمع مردم خرم آباد و در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با اشاره به اینکه ۹ دی روزی است که باید آن را ایام الله یاد کنیم، روزی است که در آن قدرت خدا متجلی شد و جلوه‌ای از قدرت الهی را مشاهده کردیم، اظهار داشت: سمت و سوی انبیای الهی حرکت به سوی هدایت الهی است، در صورتی نور هدایت الهی بر جامعه حاکم می‌شود که دل‌های مردم به ذکر خدا و به یاد خدا منور باشد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهانی به هم خورد و دشمنان و کشورهای سلطه گر خود را با وضعیت جدیدی مشاهده کردند، تصریح کرد: مردمی که انقلاب کرده بودند مسیرشان مسیری بود که در ضدیت با استکبار جهانی بود، لذا دشمنان از صبحدم انقلاب اسلامی توطئه‌های خود را آغاز کردند تا مانع پیش روی انقلاب شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه جمعیتی از شما مدال افتخار دفاع از انقلاب اسلامی را بر سینه دارید و به یاد دارید در اوایل انقلاب چه گذشت و چه سختی‌هایی بر امام امت و رهروان او گذشت، افزود: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اهداف خود را پیاده کند و یکی از این فرصت‌ها انتخابات ۸۸ بود.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌هایی که تدارک دیده بود، جمعی از کسانی که روزی در صف انقلاب بودند را به سمتی هول داد که در مقابل انقلاب ایستادند، به گونه‌ای فریب خوردند که در مقابل انقلاب ایستادند.

وی با بیان اینکه سه اصل باعث شد فتنه خاموش شود، نخست اینکه رهبری اعلام کردند قانون باید رعایت شود، تصریح کرد: دوم با اصل بصیرت فتنه خاموش شد، اطلاع رسانی و روشنگری در طول ۶ ماه مؤثر واقع شد، شما حزب اللهی‌ها در این امر پشت سر رهبری حرکت کردید و بیان حقایق و تبیین اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در لرستان شفاف سازی و مرز بندی با دشمنان را سومین عامل خاموش شدن فتنه دانست و گفت: قانون گرایی، تبیین و بیان حقایق و مرز بندی با دشمنان سه اصل اساسی است که مورد نیاز جامعه امروز ماست.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس را در پیش داریم، باید آگاه باشیم که همگان به قانون عمل کنیم، مسائل را باید با مجریان و ناظران قانون در میان بگذاریم، افزود: امروز جامعه ما نیازمند وحدت است، دشمن را بشناسیم، دشمنان ما کسانی هستند که دشمن دین و میهن ما هستند.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی روز شکرگذاری و سپاس گذاری است، شکر گذاری به واسطه موفقیتی که در سال ۸۸ خداوند نصیب ما کرد و صبر و شکیبایی به خاطر راهی که در پیش داریم، اظهار داشت: روز ۹ دی روز تجلی قدرت خدا بود و حضور امروز ما به معنای سپاس گذاری به درگاه الهی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: حضور امروز نشان می‌دهد که ما پشت سر رهبر ایستاده‌ایم و هیچگاه او را تنها نخواهیم گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار