پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل به کار خود پایان داد

اردبیل (پانا) - پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل با تجلیل از برگزیدگان بخش‌های تیتر، یادداشت و مقاله، عکس، موشن‌گرافی و مدیا، گزارش خبری تلویزیونی و مکتوب و خبر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۹۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل به کار خود پایان داد

این جشنواره در ۹ بخش و ۱۰ محور و حضور و رقابت ۱۶۳۷ اثر برای پنجمین سال متوالی در استان اردبیل برگزار شد.

عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه فضای نقادی در کشور باز است و رسانه‌ها بعنوان پل ارتباطی مسوولان و بدنه مردم باید صادقانه مسائل را نقادی کنند، گفت: رسانه‌ها باید ضمن نقادی مشکلات، راهکاری هم برای رفع آن‌ها از زبان کارشناسان و صاحبنظران ارائه دهند.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم بیان‌کرد: مشکلات مردم باید بیان شود هرچند بازگو کردن مشکلات سبب متهم شدن نقاد به جوزدگی و توجیه‌گری است، ولی نباید استفاده ابزاری از مشکلات مردم شود.

ضرغامی با اشاره به تصویب ۴ مرداد به عنوان روز بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی گفت: این عارف نامدار نه تنها چهره ملی بلکه چهره‌ای جهانی است و با نامگذاری این روز می‌توان گوشه‌ای از شخصیت والای شیخ صفی و اسلام شیعه را برای عموم طرح کرد.

جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان هم با بیان اینکه دشمن با فتنه‌افکنی و اقدامات ضدانقلابی به دنبال صدمه به آرمان‌ها است، اظهار کرد: آن فردی که پرچم میهنش را به آتش می‌کشد تحت تاثیر نقشه و فتنه‌های هدفمند دشمن است.

او با تاکید به اینکه در برهه‌های مختلف تاریخی رهبر معظم انقلاب الگوی وارسته رفتار ما بوده و هست، افزود: در شرایط جنگ نرم و در شرایطی که دشمن نمی‌خواهد آرمان‌های انقلاب جهانی شود، تبعیت از رهبری کشتی نجات ما است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: ما در شرایط جنگ هستیم با این وجود انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و مظلومان صدای انقلاب را شنیده‌اند.

بابازاده با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان از نظام خود حراست و حفاظت خواهیم کرد، افزود: هر رویداد فرهنگی از جمله جشنواره‌های رسانه‌ای فرصت دورهمی جهت تبیین ارزش‌ها و گام برداشتن در مسیر ولایت است.

او با بیان اینکه این جشنواره به یاد ۲ شهید مدافع امنیت، شهید حسین آخربین و شهید محبوب قربانی برگزار می‌شود، افزود: اردبیل سرزمین پاکان و هزاران شهید است که برخی همچنان گمنام هستند.

در این جشنواره از ۲ اپلیکیشن رونمایی و از خانواده‌های شهید حسین آخربین و محبوب قربانی به همراه منتخبین این جشنواره تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار