با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر؛

جلسه هماهنگی و پشتیبانی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، مسئول کنگره دبیرخانه شهدای استان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان ، مدیر موسسه کوثر، مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهرو اعضاء ستاد کنگره شهدا برگزار شد .

کد مطلب: ۹۹۰۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی و پشتیبانی  یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار شد

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز با بیان اینکه همه در مقابل شهدا رسالت سنگینی بر عهده داریم گفت: یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز می تواند نقطه عطفی در تاریخ استان باشد.
کرمی با بیان اینکه بیش از 200 یادواره شهدا در سال جاری تحصیلی در مدارس استان برگزار شده، افزود: با رویکرد دانش محوری در این یادواره ها تلاش شده است که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در همه مدارس استان گسترش یابد. و دانش آموزان نسبت به ترویج آرمان های شهدا تلاش کنند .

او گفت : یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان در 17 دی ماه سال جاری در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار می شود .
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تشریح تقویم اجرایی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان، به برگزاری مسابقه «قهرمان مدرسه من» اشاره کرد و اظهار داشت: فراخوان این مسابقه در رشته های داستان کوتاه، دل نوشته، شعر، پوستر، گرافیک، عکس، انیمیشن، موشن گرافی و کلیپ منتشر شده و آثار برتر در قالب نمایشگاه در حاشیه یادواره شهدا نمایش داده می شود.
کرمی خاطر نشان کرد: عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا با حضور دانش آموزان، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، شب شعر و خاطره از دیگر برنامه هایی است که در استقبال از یادواره در استان اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان نیز در این نشست با اشاره به نقش آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در حفاظت از آرمان های انقلاب گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در زمان جنگ تحمیلی با ترک سنگر مدرسه با حضور در سنگر دفاع مقدس، با جان و مال خود از انقلاب شکوهمند اسلامی دفاع کردند.
سردار علی رزمجو با اشاره همکاری آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در قالب بسیج فرهنگیان و دانش آموزی گفت: این هماهنگی و همراهی می تواند به تحقق اهداف گام دوم انقلاب کمک کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود : کنگره شهدای هر استان هر ۱۰ سال یک بار برگزار می‌شود. که امسال سهمیه استان بوشهر می باشد .

او گفت : حدود ۲ سال است که کارهای اجرایی کنگره شهدای استان بوشهر با هماهنگی مقام‌های استانی و کشوری در حال انجام است و با فراهم شدن مقدمات اولیه، در حال آماده شدن برای اجرای اجلاسیه نهایی این کنگره هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار