امام جمعه اشکذر: مسئولان باید شکرگزار ملت بصیر ایران باشند

یزد(پانا)-امام جمعه اشکذر، حماسه‌آفرینی مردم ایران در ۹ دی فراموش‌ نشدنی دانست و افزود: از نگاه امیر المومنین علی علیه السلام باید فتنه ها را با نگاه به راه و روش ائمه علیهما السلام در هم کوبید و نابود نمود.

کد مطلب: ۹۹۰۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اشکذر: مسئولان باید شکرگزار ملت بصیر ایران باشند

امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه به حرکت ملی مردم غیور و نجیب ایران در روز نهم دی‌ماه ۸۸ و جواب دندان‌شکن در پاسخ به هتاکی فتنه‌گران اشاره و خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه، روز ماندگار حرکت فوق‌العاده مردم ایران در تاریخ است.

"حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان" ادامه داد: حقیقتاً ۹دی از ایام الله است به این معنی که در این روز خداوند ممنان نگاه ویژه ای به ملت مومن داشته است.

وی حماسه‌آفرینی مردم ایران در ۹ دی فراموش‌نشدنی دانست و افزود: از نگاه امیر المومنین علی علیه السلام باید فتنه ها را با نگاه به راه و روش ائمه علیهماالسلام در هم کوبید و نابود نمود.

امام جمعه اشکذر در ادامه سخنان خود ویژه ترین خصلت امام خمینی ره را نگاه بر آیات قرآن و احادیث دانست و اظهار داشت:به لطف خدا اکنون نیز رهبری داریم که راه امام خمینی ره عزیز را با شجاعت تمام ادامه می دهد.

طالبیان با تشکر از بصیرت مردم فهیم ایران در حوادث اخیر، افزود: چهل سال است پرچم حق گویی در دستان جمهوری اسلامی ایران است و امید داریم به زودی این پرچم به دستان صاحب اصلی خود برسانیم.

منبع:اشکذرخبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار